Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2019 11:16:00 |
Składania : | 17-05-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-05-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Wymiana pokrycia dachowego wiaty wraz z utylizacją płyt azbestowo-cementowych ul. Dworcowa 17E w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiotem zadania są roboty związane z wymianą pokrycia dachowego i ściany elewacyjnej wykonane z płyt falistych azbestowo-cementowych o wym. 1097x2000 mm, ułożone na wiacie magazynowej przy ul. Dworcowej 17E w Jastrzębiu-Zdroju.
2.1. Ilość azbestu do usunięcia: 183,38 m2 (2,38 t).
2.2. W zakres robót i usuwania wyrobów zawierających azbest wchodzi:
Uwaga: Całość prac wchodzących w zakres zobowiązań Wykonawcy musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz opisem przedmiotu zamówienia.
2.3. Parametry blachy trapezowej na pokrycia dachowe i okładzinę elewacyjną:
2.4. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera: przedmiar robót (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Wymagania wobec Wykonawcy:
4.1. Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej w pełnym lub ograniczonym zakresie.
4.2. Posiadanie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania dokumentu dla osoby wskazanej w pkt 4.1. wyżej.
4.3. Posiadanie decyzji właściwych organów, na podstawie której Wykonawca jest uprawniony do gospodarowania odpadami niebezpiecznymi.
4.4. Posiadanie zezwolenia od starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
4.5. Posiadanie odpowiedniego wyposażenia technicznego do prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest (narzędzia wyposażone w odciągi pyłów, odkurzacze przemysłowe z filtrami Hepa, namioty i przesłony foliowe do izolacji od otoczenia miejsc pracy).
4.6. Co najmniej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu:
a) kopię zawarcia umowy ze składowiskiem przeznaczonym do unieszkodliwiania odpadów azbestowych,
b) dokumenty potwierdzające odbycie przez pracowników, którzy w związku z wykonywanymi pracami są lub mogą być narażeni na działanie pyłu azbestu oraz osoby kierujące takimi pracownikami,szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824),
c) informację o środkach zabezpieczenia pracowników, sposobie zabezpieczenia/pakowania odpadów,
d) wykaz odpowiedniego wyposażenia technicznego do prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest (narzędzia wyposażone w odciągi pyłów, odkurzacze przemysłowe z filtrami Hepa, namioty i przesłony foliowe do izolacji od otoczenia miejsc pracy).
4.7. Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca:
a) zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania azbestu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71,poz. 649 ze zm.),
b) opracuje instrukcję bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest,
c) wykona dokumentację zdjęciową wyrobów azbestowych przeznaczonych do usunięcia.
5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
Okres udzielonej gwarancji: minimum 3 lata.
Okres udzielonej rękojmi: minimum 3 lata.
2019-05-22 08:24 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników postępowania |
Komunikaty