Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont dachu na budynku Remizy OSP w Skołyszynie

Grzegorz Szański
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2019 08:58:00
Składania : 17-05-2019 09:00:00
Otwarcia : 17-05-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonaniezadania pn.:„Remont dachu na budynku Remizy OSP wSkołyszynie”. 

Zamówienieobejmuje wykonanie remontu pokrycia dachowego na budynku Remizy OSP wSkołyszynie. Dach Remizy OSP w Skołyszynie pokryty jest blachą cynkowo-tytanowągr. ok. 5 mm, montowaną na rąbek stojący. 

Wykonaniezamówienia polegać będzie na:

1)    Wykonaniu nowego pokrycia na częścidachu zerwanego podczas wichury w bieżącym roku. Zerwana powierzchnia dachu: ·        częśćniższa: 366 x 803 cm + 92 x 800 cm (ok. 37 m2);·        częśćwyższa: 1260 x 600 cm + 600 x 600 cm (ok. 112 m2).

2)    Wymianie uszkodzonego deskowania ielementów konstrukcyjnych niezbędnych do wykonania nowego pokrycia z blachy.

3)    Wykonaniu okucia podstawy syrenyalarmowej na części wyższej (po uzupełnieniu brakującego pokrycia).

4)    Uszczelnieniu pasu przy ścianie częściwyższej (pod oknami) z wykonaniem okucia ściany 50 x 2300 cm (ok. 12 m2).

5)    Uszczelnieniu przecieków na łączeniach, poprawaokuć kominów, naprawa miejscowych uszkodzeń pokrycia na całej powierzchnidachu. 

Termin wykonania zamówienia:  Zamówienienależy wykonać do 10 lipca2019 r.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  17 maja 2019 r. do godz. 10:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, który jest dostępny pod nw. adresem postępowania jako załącznik do zapytania ofertowego. Do formularza ofertowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy lub wycenę kosztów ze wskazaniem i wyceną elementów robót niezbędnych do dokonania remontu dachu.

Zamawiającywymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej uszkodzonejnawierzchni dachu budynku Remizy OSP w Skołyszynie.Kontaktw sprawie szczegółów zamówienia oraz wizji lokalnej: nr tel. 13 4491751, 13 4491728.

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty  poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00; 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.).

      Bogusław Kręcisz

Wójt Gminy Skołyszyn

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IMG_3117.JPG JPG 2673.91 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3118.JPG JPG 3226.68 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3119.JPG JPG 3196.22 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3120.JPG JPG 3324.4 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3121.JPG JPG 3567.23 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3122.JPG JPG 3062.37 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3123.JPG JPG 3457.92 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3124.JPG JPG 3503.26 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3125.JPG JPG 3315.6 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3126.JPG JPG 3127.38 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3127.JPG JPG 2971.79 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3128.JPG JPG 3002.68 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3129.JPG JPG 2946.38 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3130.JPG JPG 2909.09 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3131.JPG JPG 3261.45 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3132.JPG JPG 2832.13 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3133.JPG JPG 2924.44 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3134.JPG JPG 3492.26 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3135.JPG JPG 3583.71 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
IMG_3136.JPG JPG 3153.1 2019-05-13 08:07:25 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 51 2019-05-10 08:58:00 Kryterium
Zał.Nr 2 - Projekt umowy.doc doc 91 2019-05-10 08:58:00 Kryterium

Komunikaty

2019-05-28 11:52 Grzegorz Szański Ze względu na brak złożonych ofert postępowanie zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całość zamówienia Proszę podać koszt całości zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Formularz oferty - proszę o załączenie skanu wypełnionego i podpisanego formularza oferty oraz potwierdzenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

(0)
5 Projekt umowy - proszę o potwierdzenie akceptacji projektu umowy

Zał.Nr 2 - Projekt u [...].doc

(0)
6 Kosztory ofertowy, wycena, kalkulacja kosztów - proszę dołączyć do oferty skan podpisanego kosztorysu ofertowego, wyceny lub kalkulacji kosztów (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 780