Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2019 08:58:00 |
Składania : | 17-05-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-05-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonaniezadania pn.:„Remont dachu na budynku Remizy OSP wSkołyszynie”.
Zamówienieobejmuje wykonanie remontu pokrycia dachowego na budynku Remizy OSP wSkołyszynie. Dach Remizy OSP w Skołyszynie pokryty jest blachą cynkowo-tytanowągr. ok. 5 mm, montowaną na rąbek stojący.
Wykonaniezamówienia polegać będzie na:
1) Wykonaniu nowego pokrycia na częścidachu zerwanego podczas wichury w bieżącym roku. Zerwana powierzchnia dachu: · częśćniższa: 366 x 803 cm + 92 x 800 cm (ok. 37 m2);· częśćwyższa: 1260 x 600 cm + 600 x 600 cm (ok. 112 m2).
2) Wymianie uszkodzonego deskowania ielementów konstrukcyjnych niezbędnych do wykonania nowego pokrycia z blachy.
3) Wykonaniu okucia podstawy syrenyalarmowej na części wyższej (po uzupełnieniu brakującego pokrycia).
4) Uszczelnieniu pasu przy ścianie częściwyższej (pod oknami) z wykonaniem okucia ściany 50 x 2300 cm (ok. 12 m2).
5) Uszczelnieniu przecieków na łączeniach, poprawaokuć kominów, naprawa miejscowych uszkodzeń pokrycia na całej powierzchnidachu.
Termin wykonania zamówienia: Zamówienienależy wykonać do 10 lipca2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 17 maja 2019 r. do godz. 10:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, który jest dostępny pod nw. adresem postępowania jako załącznik do zapytania ofertowego. Do formularza ofertowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy lub wycenę kosztów ze wskazaniem i wyceną elementów robót niezbędnych do dokonania remontu dachu.
Zamawiającywymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej uszkodzonejnawierzchni dachu budynku Remizy OSP w Skołyszynie.Kontaktw sprawie szczegółów zamówienia oraz wizji lokalnej: nr tel. 13 4491751, 13 4491728.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
2019-05-28 11:52 | Grzegorz Szański | Ze względu na brak złożonych ofert postępowanie zostaje unieważnione. |
Komunikaty