Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2019 13:46:00 |
Składania : | 15-05-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 15-05-2019 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na postępowanie pn.: "Dostawa wkładów atramentowych dla drukarki HP DesignJet 90 r."
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
2. Opis postępowania:
2.1. Rodzaje wkładów do drukarki HP DesignJest 90r: L.p. Nazwa J.M. Ilość 1 Wkład czarny HP nr 84 (69 ml) szt. 1 2 Wkład błękitny HP nr 85 (28 ml) szt. 1 3 Wkład purpurowy HP nr 85 (28 ml) szt. 1 4 Wkład żółty HP nr 85 (69 ml) szt. 1 5 Wkład jasnobłękitny HP nr 85 (69 ml) szt. 1 6 Wkład jasnopurpurowy HP nr 85 (69 ml) szt. 1
2.2. Dostarczone wkłady do drukarek winny charakteryzować się następującymi właściwościami: a)oryginały (wyrób producenta urządzenia), muszą być w 100%fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane; b) nie są ponownie napełniane tuszem lub tonerem; c)nie dopuszcza się stosowania zamienników; d)są przeznaczone do drukarki HP DesignJet 90r; e) są oryginalnie zapakowane; f) muszą posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą co najmniej numer katalogowy, wykaz drukarek dla których są przeznaczone i termin ważności.
2.3.Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) zgodnie z Zaproszeniem do złożenia oferty i na własny koszt w terminie określonym niżej.
2.4.Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.
2.5.W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
2.6. Więcej informacji znajduje się w Zaproszeniu do złożenia oferty, które stanowi Załącznik do postępowania.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: maksymalnie do 7 dni roboczych od daty podpisania zlecenia na wykonanie zamówienia;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące;
- oświadczenie Wykonawcy: proszę potwierdzić i złożyć Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel:(32)47 63 633 / 47525 97 wew.28,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty