-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 216967
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WYNAJEM I OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH KOPIAREK DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO URZĘDU GMINY SIERAKÓW
Wystawiający
-
UżytkownikDanuta Boczek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-04-15 16:17:00
-
Składania2019-04-24 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Gmina Sieraków zaprasza wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert w postępowaniu na wynajem i obsługę serwisową dwóch kopiarek do użytku służbowego Urzędu Gminy Sieraków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczeniaszacowanych środków.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- ilość wynajmowanych urządzeń 2 szt.,
- miejsce eksploatacji:korytarz parter, korytarz 1 piętro w Urzędzie Gminy Sieraków, ul. 8 Stycznia38, 64-410 Sieraków,
- rodzaj sprzętu przeznaczonego pod wynajem - kolorowa laserowa kserokopiarka z sieciową drukarką i skanerem do formatu A3+,
- specyfikacja dot. wynajmowanego sprzętu (wyposażenie podstawowe):
a) kserokopiarka 36 str./min. A4 mono,36 str./min. kolor,
b) drukarka 36 str./min. A4 mono, 36str./min. kolor,
c) skaner 70 str./min. A4 mono, 70str./min. Kolor,
d) finiszer zszywająco – broszurujący,
e) skanowanie TWAIN, FTP, SMB, doE-mail, do pamięci USB,
f) formaty plików skanowania: TIFF,JPEG, PDF, XPS,
g) wydajny kontroler druku Emperon,
h) procesor 667 MHz,
i) języki druku PCL 5c, PCL 6c,PostScript 3,
j) automatyczny dwustronny podajnik dokumentów,
k) automatyczny dupleks (kopiowanie,drukowanie oraz skanowanie dwustronne),
l) kasety na papier 4 x 500 arkuszy +podajnik ręczny na 150 arkuszy,
m) gramatura papieru 60-271 g/m2,
n) format papieru A6-A3+, koperty,formaty użytkownika,
o) pamięć 2GB + dysk twardy 250GB,
p) interfejs USB 2.0, Ethernet10/100/1000,
q) dotykowy panel sterowania w języku polskim,
r) oprogramowanie do zarządzania urządzeniem, kontroli wydruków oraz obróbki skanów.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostawy dwóch urządzeń kopiujących wg specyfikacji określonej w pkt 1 postępowania oraz gwarantuje bezpłatne regularne konserwacje, przeglądy, naprawy oraz dbałość o bezawaryjna prace urządzeń.
3. Uszkodzenia sprzętu zgłaszane przez Zleceniodawcę usuwane będą przez Wykonawcę w ciągu 8godzin roboczych od momentu zgłoszenia.
4. Średnia miesięczna ilość wykonanych kopii A4 na dwóch urządzeniach na podstawie roku2018 wynosi: dla kopii mono 15.320 szt., dla kopii kolor 4956 szt.
5. Termin realizacji zamówienia: dostawa wynajętych kopiarek do dnia 30.04.2019 r., obsługa serwisowa wszystkich kopiarek od 06.05.2019 do 30.04.2021 r.
6. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 14 dni od daty realizacji zamówienia w danym miesiącu oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy (materiały eksploatacyjne,za wyjątkiem papieru, części zamienne, koszty przeglądów, konserwacji i napraw powstałych nie z winy Zleceniodawcy, koszty dojazdów serwisu), łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny netto.
10. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja.Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
11. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.
12. Pełna specyfikacja zamówienia widoczna jest na stronie postępowania, a dostawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
13. W przypadku pytań:
- merytorycznych,proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 2955 895,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?