Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IBRIGHT FL1000 SMARTSTART- system do wizualizacji umożliwiający obrazowanie żeli białkowych

Marcin Baraniak
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Department: Dział Obsługi Zakupów
Deadlines:
Published : 08-02-2019 07:55:00
Placing offers : 13-02-2019 07:42:00
Offers opening : 13-02-2019 08:00:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

W imieniu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu informujemy o zapytaniu ofertowym na zakup IBRIGHT FL1000 SMARTSTART realizowanego na podstawie art. 4d ust. 1 pkt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel:  618546873

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
UMP wzór umowa dostawy (003).docx docx 27.41 2019-02-08 07:55:00 Proceeding
opis.docx docx 13.8 2019-02-08 07:55:00 Proceeding

Announcements

2019-02-11 13:38 Marcin Baraniak 1. " W §2 wzoru umowy Zamawiający zapisał:
„Gwarancja obejmuje: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny
i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów
i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do funkcjonowania.“

Uprzejmie prosimy o korektę w/w zapisu tak by brzmiał:
„Gwarancja obejmuje: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny
i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów
i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do funkcjonowania.“

Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisów umowy

"2. W §2 wzoru umowy Zamawiający zapisał:
„1.7. Termin podjęcia naprawy urządzenia wyznacza się na maksymalnie 2 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
1.8. Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 5 dni liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce.
1.9. Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 14

dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce to jest od otrzymania na piśmie bądź faxem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować”

Czy Wykonawca wyrazi zgodę na zmianę tego zapisu tak by brzmiał:

„1.7. Termin podjęcia naprawy urządzenia wyznacza się na maksymalnie 5 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
1.8. Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce.
1.9. Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce to jest od otrzymania na piśmie bądź faxem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować"

Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisów umowy


Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 IBRIGHT FL1000- 1YR-SMARTSTART - 1 pc. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. … miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 872