Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2018 10:21:08 |
Składania : | 02-11-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż szafy z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniu budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku. Zakres prac obejmuje:
- wymierzenie szafy na miejscu w pomieszczeniu Starostwa Powiatowego (w celu umówienia terminu dokonania pomiarów przed złożeniem oferty, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 59 8 41 85 11);
- dostarczenie szafy,kolorystycznie dobranej do wyposażenia pokoju, do siedziby Zamawiającego - pomieszczenie nr 212, II piętro;
- zamontowanie szafy.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w niniejszej ofercie, w której uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotowych prac (koszt robocizny jak i materiałów użytych do wykonania usługi). Wykonawca powinien również uwzględnić w ofercie koszt innych, lecz nie ujętych w powyższym wykazie czynności, niezbędnych do zrealizowania przedmiotowej usługi.
Termin wykonania zamówienia : wycena szafy do 25 października 2018 r., montaż szafy do 15 listopada 2018 r.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 20 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub bez podania przyczyny.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do dnia 15 listopada 2018 r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (59) 8 41 85 11.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty