Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wynajem 6 toalet przenośnych oraz wynajem kontenera sanitarnego z natryskami

Ada Pakuła
Urząd Miasta Kamienna Góra Oddział: Wydział Promocji i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2018 14:55:33
Składania : 23-03-2018 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Kamienna Góra, dn. 16 marca 2018 r.
Znak sprawy: 042.1.2018


ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości do 30 000 euro
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
woj. dolnośląskie
tel. (75) 64 55 110
strona internetowa: www.kamiennagora.pl
e-mail: ada.pakula@kamiennagora.pl
rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
zaprasza do składania ofert na:
Wynajem 6 toalet przenośnych
oraz wynajem kontenera sanitarnego z natryskami
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu:
• 6 toalet przenośnych wraz z serwisem początkowym i końcowym oraz transportem i rozładunkiem na miejsce imprezy, tj. Stadion Miejski w Kamiennej Górze, ul. Słowackiego 27, 58-400 Kamienna Góra , termin dostawy toalet najpóźniej: 14 kwietnia 2018 roku 7:00 (istnieje możliwość uzgodnienia wcześniejszego terminu dostawy za zgodą organizatora), odbiór toalet najwcześniej: 14 kwietnia 2018 r. o godz. 18:00
• 1 kontenera sanitarnego z natryskami wraz z serwisem początkowym i końcowym, oraz z transportem i rozładunkiem termin dostawy kontenera: (najpóźniej) 13 kwietnia 2018 r. do godz. 12:00, termin odbioru kontenera (najwcześniej): 14 kwietnia 2018 r. o godz. 18:00
Organizator zapewni zasilanie w energię elektryczną, wodę oraz kanalizację
W kalkulację ceny przedmiotu należy wliczyć koszt transportu na Stadion Miejski w Kamiennej Górze, przy ul. Słowackiego 27.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
3. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia, w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena oferty brutto – znaczenie 100%.
2. Ocena ofert dokonana zostanie w następujący sposób: w kryterium „cena” zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
pkt * 100%
3. Jeśli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż wskazane w już złożonych ofertach.
OPIS SPOSOBU PRZEYGOTOWANIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na adres:
Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
w terminie do 23 marca 2018 r. roku do godz. 15:30 (Sekretariat, pok. 209 lub Biuro Obsługi Klienta)
2. Za ofertę ważną zostanie uznana również oferta, która w wyznaczonym terminie wpłynie do Zamawiającego:
a) faksem na numer: (75) 64 55 150
b) e-mailem (skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty) na adres ada.pakula@kamiennagora.pl.
c) Złożone poprzez platformę zakupową OpenNexus

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wyznacza następujące terminy realizacji zamówienia: usługa ma zostać wykonana w dniach 13 - 14 kwietnia 2018 r.

INFORMACJE DODATKOWE:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
3. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia i nie podlega zmianom w okresie realizacji umowy.
4. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami i wymaganiami realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Warunki płatności: jednorazowo, po wykonaniu i odbiorze przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni od otrzymania faktury.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Ada Pakuła, Urząd Miasta Kamienna Góra – Wydział Spraw Społecznych, tel. (75) 64 55 126, e-mail: ada.pakula@kamiennagora.pl
7. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
13. Projekt pn.: „Wschodnie Karkonosze i Brama Lubawska żyją kulturą i sportem”, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego INTERREG V-A Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska na lata 2014 – 2020





































Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Wzór Oferty

Załącznik 1
WZÓR OFERTY
O F E R T A
Odpowiadając na zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn.:
Wynajem 6 toalet przenośnych
oraz wynajem kontenera sanitarnego z natryskami


Ja / my niżej podpisany / podpisani,
............................................................................................................................................…..................………………………………
działając w imieniu i na rzecz Wykonawcy
........................................................................................................................................…......................………………………………
(pełna nazwa / imię i nazwisko Wykonawcy)
..................................................................................................................................................…............………………………………
(adres siedziby / zamieszkania Wykonawcy)
REGON / PESEL ………………………………………….…..………………… NIP ………….….……….……….……………………………………………
Tel./Faks/e-mail:………………………………………….………………………….……………….……………………………………………………………
OFERUJEMY:
1. Dostawę przedmiotu zamówienia za cenę brutto …………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
2. Jednocześnie, jako integralną część oferty przedstawiam następującą wycenę poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
Oznaczenie elementów oferty Cena brutto
Wynajem 6 toalet przenośnych z transportem i rozładunkiem ……………………..….
Wynajem 1 kontenera z natryskami z transportem i rozładunkiem ……………………..….
Razem: ……………………..….


3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami realizacji zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
4. Przyjmujemy termin świadczenia usługi: 13 - 14 kwietnia 2018 r. w Kamiennej Górze
5. Wyrażamy zgodę na warunki płatności wynoszące: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Jednocześnie oświadczam/-y/, że:
 posiadam/-y/ wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbędne do realizacji zadania,
 posiadam/-y/ wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zadania,
 dysponuje/-my/ potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zadania,
 znajduje/-my/ się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania,
 w przypadku wyboru niniejszej oferty zobowiązuje/-my/ się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego,
 nie jesteśmy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.


……………………………………
(miejscowość, data)
………………………………………………………………………
(podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe wynajem toalet i natrysków.pdf pdf 169.8 2018-03-16 14:55:33 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wynajem toalet przenośnych - 6 szt. - (0)
2 wynajem kontenera sanitarnego z natryskami - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2846 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 13 - 14 kwietnia 2018 (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 184