- Strona główna
- Postępowanie ID 1099026
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1099026 :
AG.262.2.2025 Zakup 6 szt. kart paliwowych do pojazdów służbowych Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Bąk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-22 14:32:00
-
Składania2025-04-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-28 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup 6 szt. kart paliwowych do pojazdów służbowych DODR. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych na terytorium całego kraju. Termin realizacji usługi: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przewidywana ilość paliwa, jaką zamawiający zamierza zakupić u Wykonawcy w okresie 12 m-cy: - benzyny bezołowiowej o minimalnej liczbie oktanowej 95– 6500 l. - oleju napędowego o minimalnej liczbie cetanowej 51 – 3500 l. Zamawiający zastrzega, że podane powyższe ilości poszczególnych rodzajów paliw są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że podane powyższe ilości poszczególnych rodzajów paliw są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Liczba kart paliwowych: - PB95 – 4 szt. - ON – 2 szt. Zamawiający zastrzega, że podane ilości kart paliwowych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku: Zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Aby wziąć udział w postępowaniu należy wypełnić i podpisać załącznik nr 1 i 2. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub Michał Bąk tel. 71/339 86 56 wew. 205, e-mail: michal.bak@dodr.pl - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-24
13:43:08
|
Michał Bąk |
Pytanie: Data wysłania:2025-04-24 13:17:17 Czy Zamawiający zaakceptuje, aby obie stacje w powiecie kłodzkim nie były całodobowe? Jedna z nich czynna w godzinach 06:30-20:00, a druga 05:00-23:00? Odpowiedź: Data wysłania:2025-04-24 13:23:17 Tak, zamawiający akceptuje podane godziny otwarcia stacji benzynowych w Powiecie Kłodzkim. Michał Bąk |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
