- Strona główna
- Postępowanie ID 1087146
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1087146 :
GN-IV.271.4.2025 Organizacja i zarządzanie Tymczasową wypożyczalnią sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikMateusz Rzemyszkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 07:49:00
-
Składania2025-05-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-05 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym wzorze umowy. Lokalizacja tymczasowej wypożyczalni - zgodnie z załącznikiem graficznym.
2. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) cena łączna usługi za maksymalny okres – w zł netto, VAT, brutto
2) cena (normalna) wypożyczenia jednostki z napędem motorowym (cena zryczałtowana uwzględniająca wszystkie koszty: paliwo, instruktaż, itd.)
3) Liczba oferowanych jednostek do wypożyczenia (minimum czterech jednostek pływających o napędzie motorowym, których parametry umożliwiają uprawianie turystyki wodnej bez konieczności posiadania dokumentu kwalifikacyjnego w rozumieniu art. 37a Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej; jednostki muszą mieć pojemność min. 4 dorosłych osób,)
4) Zasady oceny ofert:
Kryterium |
Waga kryterium |
Oferta1 |
Ocena1 |
Oferta2 |
Ocena2 |
Cena łączna usługi [zł] |
60% |
Oferta1 |
Oferta najniższa/Oferta1 x 0,60 |
Oferta2 |
Oferta najniższa/Oferta2 x 0,60 |
Cena biletu – jednostka o napędzie motorowym[zł] |
20% |
Oferta1 |
Oferta najniższa/Oferta1 x 0,20 |
Oferta2 |
Oferta najniższa/Oferta2 x 0,20 |
Liczba oferowanych jednostek do wypożyczenia |
20% |
Oferta 1 |
Oferta 1/Oferta najwyższa x 0,20 |
Oferta 2 |
Oferta 2/Oferta najwyższa x 0,20 |
|
100% |
|
Suma |
|
Suma |
O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zapytanie adresowane jest do podmiotów, które oświadczą, że posiadają doświadczenie w prowadzeniu sezonowej (minimum w okresie 2 miesięcy) wypożyczalni sprzętu wodnego obejmującej wypożyczanie minimum 4 jednostek pływających o napędzie motorowym w okresie ostatnich 3 lat. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunek dotyczący zatrudnienia osoby na umowę o pracę – złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.
8) Należy podać łączną cenę obejmującą przedmiot i maksymalny okres umowy (z wyszczególnieniem ceny netto, podatku VAT) oraz cenę w rozbiciu na:
a) za zorganizowanie tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego (cena netto, podatek VAT, brutto)
b) za 1 dzień świadczenia usługi zarządzania wypożyczalnią sprzętu motorowodnego (cena netto, podatek VAT, brutto)
c) za demontaż tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego (cena netto, podatek VAT, brutto)
9) należy podać normalną (bez upustów, ulg) cenę wypożyczenia jednostki z napędem motorowym (cena zryczałtowana uwzględniająca wszystkie koszty: paliwo, instruktaż, itd.) – w zł (brutto),
10) należy przygotować koncepcję zagospodarowania terenu w formie wizualizacji
i załączyć do przesłanej oferty, celem zaopiniowania przez Zamawiającego.
6. Zasady płatności:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.
11. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
12. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
