Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) na zamówienie pn.:
„Zakup komputerów przenośnych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”
Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne
I. OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 20.12.2017 r. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym
2) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
3) Kryteria wyboru ofert: cena oferty brutto - 100 %.
4) Wymagana okres gwarancji min. 48 miesięcy.
5) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez Zamawiającego.
6) W przypadku realizacji zamówienia, którego przedmiotem będą towary objęte mechanizmem odwróconego obciążenia VAT, na Zamawiającym ciążyć będzie obowiązek rozliczenia podatku VAT należnego od dokonanej czynności podlegającej opodatkowaniu, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (T.j. Dz. U. z 2017 poz.1221).
W przypadku, gdy złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług który miałby rozliczyć zgodnie z przepisami.
7) Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania (dla poszczególnych pozycji /zadań należy wpisać kwotę oferowaną z formularza ofertowego) – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego
b) wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 1- Opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych do opisywanych.
W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego, należy załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Wymagane testy wydajnościowe: Wydruk dołączony do oferty z przeprowadzonych testów Mobilemark 2014 zgodnie z opisem w OPZ potwierdzający osiągnięty minimalny wynik punktów - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim),
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim),
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim),
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - wydruk dołączony do oferty (dopuszcza się wydruk w języku angielskim),
- Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.1 - wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
c) pełnomocnictwa do podpisania oferty /w przypadku jego udzielenia/
Uwaga:
OFERTY BEZ ZAŁĄCZONEGO, WYPEŁNIONEGO I PODPISANEGO FORMULARZA OFERTOWEGO NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
9) W przypadku braku akceptacji wymagań Zamawiającego, jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty.
10) W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę o kontakt
z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.
11) Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami: Elżbieta Tarczyńska-Kozubek e-mail.: e.tarczynska-kozubek@mazowiecka.policja.gov.pl
II. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).
2) Załączniki do postępowania widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy przedmiotu zamówienia, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania
Komunikaty