ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając w oparciu o zarządzenia Nr 224/2017 Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 27 września 2017r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 181/2014 Burmistrza z dnia 3 listopada w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych dla postępowań w sprawach zamówień, których wartość przekracza wyrażoną w złotych kwotę 30 000 euro oraz dla postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą ,
Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę niżej opisanych usług.
1. Zamawiający:
Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
2. Przedmiot zamówienia: Prace geodezyjno-kartograficzne na terenie
miasta Kostrzyn nad Odra w latach 2017-2019
3. Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać :
I. Podział nieruchomości ( bez rozgraniczenia ) - C1= 50 %
a) na dwie części z przekazaniem wypisów i wyrysów powstałych działek oraz z wyniesieniem podziału w terenie - ilość 40 podziałów
b) każda następna działka z przekazaniem wypisów i wyrysów oraz wyniesieniem podziału w terenie - ilość - 30 podziałów
c) na dwie części z przekazaniem wypisów i wyrysów, bez wyniesienia podziału w terenie - ilość - 10 podziałów
d) każda następna działka z przekazaniem wypisów i wyrysów, bez wyniesienia podziału w terenie - ilość - 5 podziałów
II . Wznowienie granic działki - C2= 30 %
a) za pierwszy punkt - ilość - 20 punktów
b) za każdy następny punkt - ilość - 80 punktów
III. Rozgraniczenie nieruchomości - C3=5 %
a) rozgraniczenie do 4 punktów granicznych - ilość - 2 punkty
b) za każdy następny punkt - ilość - 6 punktów
IV. Dokumentacja do celów prawnych ( bez pomiaru granic ) – C4 = 5 %
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych działki - ilość - 6 wykazów
a) Wykaz zmian danych ewidencyjnych i opisowych budynku - ilości 6 wykazów
V. Prace inne ( ekspertyzy , opinie, pomiary kontrolne, ) - C5 = 5 %
a) roboczogodzina geodety - ilość - 50 godziny
b) roboczogodzina zespołu geodezyjnego - ilość - 25 godzin
5. Wymagany okres gwarancji na wykonane usługi: 6 miesięcy.
6. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019
7. Kryteria oceny ofert:
1. Oferty, które spełnią warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w oparciu o następujące
kryteria:
a) Proponuję następujące kryteria oceny ofert
a) cena – 100 %
b) Kryterium ceny:
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
(X1) cena = Cena badanej oferty brutto x 10 x waga
c) UWAGA !!!
Ocenie podlegać będą ceny cząstkowe wg wag podanych przy poszczególnych zakresach,
Za najkorzystniejszą uważana będzie oferta , której suma punktacji cząstkowych będzie
najkorzystniejsza
8. Opis sposobu obliczania ceny:
a) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
b) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich oraz do podanie cen cząstkowych – zgodnie z załączoną do zapytania – kalkulacja kosztów. Ocenie poddane będą ceny cząstkowe , których suma stanowić będzie punktacje za cenę oferty jako całości .
9 . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” zawierającym oświadczenia o przyjęciu warunków zapytania i zapoznaniu się z wzorem umowy ( Załącznik nr 2) oraz na druku – OFERTA - KALKULACJA KOSZTÓW ( druk nr 2a)
Ofertę sporządzić należy w języku polskim , w formie pisemnej , na maszynie , komputerze , nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Druki oferty wraz z wymaganymi dokumentami winne być podpisane przez osobę upoważnioną , następnie zeskanowane i załączone do złożonej oferty za pośrednictwem platformy zakupowej.
Do oferty należy dołączyć:
a) Kopia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2017 j.t. poz.1073 ze zm.) przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 07.12.2017 do godz. 15.00
Złożenie oferty następuje poprzez platformę zakupową Zamawiającego www.platformazakupowa.pl/kostrzyn_nad_odra lub bezpośredni link do platformy ze strony internetowej zamawiającego www.kostrzyn.pl
Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, składa bądź przesyła podpisana ofertę i wymagane dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność na adres
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kraszewska tel 95 727 81 49 lub
Lucyna Banaszek, tel. 95-727-81-52 ;
email – przestrzenna@kostrzyn.um.gov.pl
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12 Termin płatności 21 dni
13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Załączniki:
1) Projekt umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 1
2) Wzór FORMULARZA OFERTOWEGO – załącznik nr 2
3) Wzór FORMULARZA OFERTOWEGO
– KALKULACJA KOSZTÓW – załącznik nr 2a
Komunikaty