- Strona główna
- Postępowanie ID 1042158
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
20/DDS/2024 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwatora w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Pocheć
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-27 14:19:00
-
Składania2024-12-31 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-31 09:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
20/DDS/2024
Nazwa i adres zamawiającego
-
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
Dział: Dzienny Dom Senior+
ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Nr tel. 668-216-211
Adres WWW: cus.starachowice.eu
email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe prowadzenie z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1,
Postępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwatora w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za drobne naprawy typu: wymiana kranu, wymiana-naprawa gniazdka, wymiana uszczelki, malowanie, udrażnianie rur, skręcenie lub rozkręcenie mebli. Itp.
Usługi świadczone będą w siedzibie Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach. Usługi świadczone będą w godzinach dogodnych w taki sposób, aby nie zakłócać pracy ośrodka wsparcia po maksymalnie 5 godzin miesięcznie. Łączna przewidziana ilość godzin na rok 2025 wynosi 60. Ofertę należy składać w przeliczeniu na stawkę godzinową brutto.
Dokładny harmonogram realizacji usługi będzie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy.
3. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca musi posiadać:
obywatelstwo polskie
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
doświadczenie w pracy jako konserwator
4. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
4.1.Termin wykonania zamówienia – od podpisania umowy do 19.12.2025 r.
4.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
5. Kryteria oceny ofert.
5.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto za godzinę usługi.
5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
6. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1;
c) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
d) oświadczanie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497)-
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
e) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym - załącznik Nr 3
7. Inne istotne warunki
7.1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym
ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana
informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie
dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy
zakupowej OpenNexus.
7.2. Zamawiający
zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru
oferty.
7.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?