-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1009647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych SDAV0601A z wbudowanym nawilżaczem wraz ze skraplaczem typu CAP0801 firmy Uniflair znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-31 12:25:00
-
Składania2024-11-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Usługa
polegającą na wykonywaniu przeglądu technicznego połączonego z konserwacją
dwóch szaf klimatyzacyjnych obejmującą swoim zakresem czynności:
1) sprawdzanie poprawności
styków i połączeń elektrycznych,
2) sprawdzanie drożności
spływu kondensatu,
3) sprawdzanie
prawidłowości funkcjonowania układu regulacji,
4) sprawdzanie parametrów
pracy urządzenia (ciśnienia skraplania i parowania temperatury na ssaniu i
tłoczeniu sprężarki),
5) sprawdzanie szczelności
układu chłodniczego,
6) sprawdzanie poprawności
napełnienia układu czynnikiem chłodniczym,
7) sprawdzanie układu
zabezpieczeń chłodniczych,
8) sprawdzanie
prawidłowości temperatur na wlocie i wylocie z części wewnętrznej klimatyzatora,
9) wymiana filtrów
powietrza urządzenia oraz wymiana cylindrów nawilżacza,
10) czyszczenie wymiennika
ciepła urządzenia,
11) dopełnienie układu
chłodniczego czynnikiem,
12) wykonanie niezbędnych
nastaw i regulacji.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym
uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
6.
Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie
protokół potwierdzający wykonanie zlecenia.
7.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji lub
licytacji na platformie zakupowej.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w
wysokości 20% wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
Wykonawca ma obowiązek posiadać
oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający współpracę z przedstawicielem
producenta w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych firmą Schneider Electric Polska
sp. z o.o.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 w godzinach 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 22 listopada 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?