- Strona główna
- Postępowanie ID 1009021
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie obsługi serwisowej i konserwacyjnej myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych w Morągu
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka KOPIEC
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 15:13:00
-
Składania2024-11-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-04 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaproszenie
do
złożenia oferty cenowej
1.
Zamawiający:
21 Wojskowy
Oddział Gospodarczy
82-300
Elbląg
ul. Kwiatkowskiego
15
Tel. 261 31
30 15
Fax:
261 31 33 04, 261 31 33 05
Poczta
elektroniczna: 21wog@ron.mil.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 7:00-15:30
piątek: 7:00-13:00
2.
Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego.
3.
Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl
4.
Przedmiot umowy:
„Wykonanie
obsługi serwisowej i konserwacyjnej myjni pojazdów kołowych
i gąsienicowych w Morągu”.
Opis
przedmiotu zamówienia
stanowi zał. nr 1 do Zaproszenia.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2024
r.
5.
Termin płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6.
Kryteria oceny ofert: 100% cena.
7.
Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia 04.11.2024
r. do godz. 9:00
8.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia
negocjacji w zakresie zaoferowanych cen.
9.
Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany
informacji mailem lub faksem.
10.
Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Wykonawca oblicza cenę oferty
brutto (uwzględniając należny podatek VAT)
w formie ryczałtu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie przy realizacji zamówienia,
a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.
11.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcą jest:
p. Marcin NOWICKI tel.: 261-328-271, 727-040-602,
12.
Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
13.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
procedury bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania.
14.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust 1
Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzonej procedury
wyklucza się:
-
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
15.
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Wybrany wykonawca
ma obowiązek, po otrzymaniu zawiadomienia o
wyborze oferty cenowej, stawić się u
Zamawiającego w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach,
istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Skorzystanie z ww. formy
jest dopuszczone warunkowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopełnienie przedmiotowych procedur wynosi 14 dni kalendarzowych, po tym czasie Zamawiający ma prawo
uznać, że do zawarcia umowy nie doszło z winy Wykonawcy. Uchylanie się od
dokonania ww. czynności skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z
postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-04
08:16:53
|
Agnieszka KOPIEC | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie powołując się na pkt 13 Zaproszenia do składania ofert. Zamawiający unieważniając postępowanie nie miał możliwości wglądu do złożonych ofert. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?