ࡱ> zybjbj:}}AQP%P%222222228232r2626H6H6H6777777$ELu2777777777722H6H6;;;772H62H6;77;;v޳H6g290B@39332H7777;7777777777:777777777777773777777777777777777P% d1: ZAACZNIK NR 1 DO SWZ NR SPRAWY PT.2370.2.2021 SZCZEGAOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMWIENIA  WYMAGANIA MINIMALNE DLA CI{KIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAZNICZEGO Lp.Wymagane parametry techniczno-u|ytkowe121. Wymagania oglne:1.1.Pojazd musi speBnia wymagania polskich przepisw o ruchu drogowym, z uwzgldnieniem wymagaD dotyczcych pojazdw uprzywilejowanych, zgodnie z ustaw z dnia 20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z pzn. zm.). 1.2.Pojazd musi speBnia wymagania Rozporzdzenia Ministrw: Spraw Wewntrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Rozwoju i Finansw oraz Sprawiedliwo[ci z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie pojazdw specjalnych i u|ywanych do celw specjalnych Policji, Agencji BezpieczeDstwa Wewntrznego, Agencji Wywiadu, SBu|by Kontrwywiadu Wojskowego, SBu|by Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Stra|y Granicznej, Biura Ochrony Rzdu, Krajowej Administracji Skarbowej, SBu|by Wiziennej i stra|y po|arnej (Dz.U. z 2017 r., poz. 450).1.3.Pojazd musi speBnia wymagania rozporzdzenia Ministra Spraw Wewntrznych i Administracji z dnia 20czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobw sBu|cych zapewnieniu bezpieczeDstwa publicznego lub ochronie zdrowia i |ycia oraz mienia, a tak|e zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobw do u|ytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami). Sprzt dostarczony z pojazdem, je|eli jest dla niego wymagane [wiadectwo dopuszczenia, musi speBnia wymagania rozporzdzenia Ministra Spraw Wewntrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. wsprawie wykazu wyrobw sBu|cych zapewnieniu bezpieczeDstwa publicznego lub ochronie zdrowia i |ycia oraz mienia, a tak|e zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobw do u|ytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami). Aktualne [wiadectwo dopuszczenia wraz z raportem z badaD dostarczone najpzniej w dniu odbioru techniczno-jako[ciowego pojazdu. 1.4.Podwozie pojazdu musi posiada [wiadectwo homologacji typu lub [wiadectwo zgodno[ci WE (COC), potwierdzajce deklarowane warto[ci rejestracyjne przez producenta pojazdu, ktre nale|y dostarczy w dniu odbioru techniczno-jako[ciowego. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrw obowizuje [wiadectwo homologacji na caBy pojazd wraz z zabudow.1.5.Pojazd musi by oznakowany numerami operacyjnymi PaDstwowej Stra|y Po|arnej zgodnie z zarzdzeniem 1 Komendanta GBwnego PaDstwowej Stra|y Po|arnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych PaDstwowej Stra|y Po|arnej (Dz. Urz. KG PSP poz. 3, z pzn. zm.). Dane dotyczce oznaczenia zostan przekazane w trakcie realizacji zamwienia.1.6.Klasa pojazdu (wg PN-EN 1846-1 lub rwnowa|nej): S (ci|ka), kategoria pojazdu: 2 (uterenowiona). 1.7.Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczce monta|u wyposa|enia, nie mog powodowa utraty ani ogranicza uprawnieD wynikajcych z fabrycznej gwarancji mechanicznej.1.8.Kamera samochodowa Video-Rejestrator o parametrach; wy[wietlacz LCD o przektnej minimum 2 cale rozdzielczo[ nagrywania  Full HD (1920 x 1080 px) 3 osiowy sensor przeci|eD obsBuga kart pamici minimum 64GB (karta pamici min 64GB dostarczona wraz z video-rejestratorem) kt widzenia kamery minimum 130 stopni. wbudowany mikrofon i gBo[nik.2. Podwozie2.1.Pojazd fabrycznie nowy, daty produkcji podwozia maksymalnie 2020, nadwozia 2021. Silnik, ipodwozie zkabin pochodzce od tego samego producenta. 2.2.Na dachu pojazdu zamontowane urzdzenie sygnalizacyjno  ostrzegawcze, akustyczne i [wietlne wykonane w technologii LED. Belka [wietlna montowana na dachu kabiny. DBugo[ belki nie mniejsza ni| 1400mm, pokrywa grna belki wykonana w kolorze niebieskim lub bezbarwna. Belka wyposa|ona w minimum 4 moduBy naro|ne wyposa|one w minimum 6 zrdeB [wiatBa LED oraz minimum 6 moduBw przednich wyposa|onych wminimum 3 zrdBa [wiatBa LED, kolor [wiecenia wszystkich moduBw - niebieski. Zamiennie mo|na zastosowa lamp zespolon wyposa|on w 24 moduBy LED po 4 diody w ka|dym, pod warunkiem, |e speBnia wymogi homologacji R65 Class2. Belka wyposa|ona w centralny ukBad zasilania moduBw (ka|dy moduB zasilany osobno) oraz powinna umo|liwia w przyszBo[ci rozbudow belki o dodatkowe moduBy LED. Urzdzenie akustyczne powinno umo|liwia podawanie komunikatw sBownych oraz dzwikowych wyposa|one w kontrol poziomu gBo[no[ci. Urzdzenie sterowane pilotem umo|liwiajcym obsBug [wiateB, dzwikw. Generator winien posiada minimum 3 dzwiki modulowane przez klakson. Warto[ ci[nienia akustycznego generowanego przez urzdzenie w zakresie od 100 do 115 dB, (mierzona wodlegBo[ci 7 metrw przed pojazdem, na wysoko[ci 1 metra od poziomu powierzchni na ktrej stoi pojazd). Warto[ ci[nienia akustycznego w kabinie pojazdu, przy wBczonej sygnalizacji dzwikowej maksymalnie 85 dB (dotyczy wszystkich rodzajw sygnaBw z wyBczeniem  AIR-HORN ). Dodatkowo pojazd wyposa|ony w dzwik typu AIR-HORN. Moc generatora sygnaBu akustycznego i gBo[nikw (minimum dwch) nie mniejsza ni| 200W. GBo[niki wykonane w stopniu ochrony nie mniejszej ni| IP65. SygnaB pneumatyczny wBczany dodatkowym wBcznikiem, zlokalizowanymi po stronie kierowcy oraz dowdcy, Z tyBu pojazdu belka zespolona posiadajca |Bte lampy tworzce fal [wietln (sBu|y do wskazywania kierunku omijania samochodu podczas akcji w warunkach drogowych) wraz ze sterownikiem do obsBugi. Fala [wietlna wykonana w technologii LED. Belka [wietlna oraz lampa tylna zabezpieczona przed uszkodzeniem kloszy. Lampa z tyBu pojazdu niebieska, wykonana w technologii LED. Pojazd musi by wyposa|ony wwyBcznik, tylnej niebieskiej lampy alarmowej w przypadku jazdy w kolumnie. CaBo[ o[wietlenia pojazdu uprzywilejowanego zgodna z ECE R65 class 2. Dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie w technologii LED z przodu pojazdu (na masce silnika). Lampy (ka|da) wyposa|one w minimum 4 ledy. Dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wykonane w technologii LED, wyposa|one w min. 4 diody ka|da, zamontowane na ka|dym boku pojazdu. Zabudowa musi posiada oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) peBne zgodnie z zapisami rozporzdzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunkw technicznych pojazdw oraz zakresu ich niezbdnego wyposa|enia (Dz. Urz. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z pzn. zm.) oraz wytycznymi regulaminu nr 48 EKG ONZ. Oznakowanie wykonane z ta[my klasy C (tzn. z materiaBu odblaskowego do oznakowania konturw i pasw) o szeroko[ci min. 50 mm w kolorze czerwonym (boczne |Btym) opatrzonej znakiem homologacji midzynarodowej. Oznakowanie powinno znajdowa si mo|liwie najbli|ej poziomych ipionowych krawdzi pojazdu.2.3.Silnik z zapBonem samoczynnym, speBniajcy normy czysto[ci spalin min. EURO VI o mocy nie mniejszej ni|220 kW. Nale|y poda konkretne parametry dla zaoferowanego silnika. W przypadku stosowania dodatkowego [rodka w celu redukcji emisji spalin (np. AdBlue), nie mo|e nastpi redukcja momentu obrotowego silnika w przypadku braku tego [rodka. Moc silnika podlega ocenie zgodnie z postanowieniami SWZ.2.4.Pojazd wyposa|ony w system zapobiegania po[lizgowi kB podczas hamowania ABS lub rwnowa|ny. 2.5.Samochd wyposa|ony w podwozie ukBadzie napdowym 4x4  uterenowionym z przekBadni rozdzielcz zprzeBo|eniem terenowym i szosowym oraz blokad mechanizmw r|nicowych w mostach napdowych. Blokowanie i rozBczanie wszystkich wymienionych mechanizmw musi odbywa si z kabiny kierowcy orazwinno by sygnalizowane w miejscu widocznym dla kierowcy.2.6.Skrzynia biegw automatyczna, zautomatyzowana lub manualna.2.7.Wszystkie funkcje u|ytkowe pojazdu musz by zapewnione w warunkach temperatury zewntrznej wprzedziale -25 C +50 C.2.8.Pojazd musi posiada na osi przedniej koBa pojedyncze, na osi tylnej koBa podwjne. Ogumienie uniwersalne, z bie|nikiem dostosowanym do r|nych warunkw atmosferycznych (wielosezonowe), o no[no[ci dostosowanej do nacisku poszczeglnych kB. PeBnowymiarowe koBo zapasowe dostarczone wraz z pojazdem bez staBego miejsca monta|u w pojezdzie .2.9.Kabina jednomoduBowa, czterodrzwiowa, dostp do silnika przez uchylenie kabiny, 6-osobowa, ukBad miejsc 1+1+4.2.10.Kabina z siedzeniami przodem do kierunku jazdy wyposa|ona w: indywidualne o[wietlenie nad siedzeniem dowdcy i w cz[ci zaBogi, fabryczny ukBad klimatyzacji, niezale|ny ukBad ogrzewania i wentylacji kabiny dziaBajcy niezale|nie od silnika pojazdu, reflektor rczny zasilany z gniazda zapalniczki, przewo|ony w kabinie, sBu|cy do o[wietlania numerw budynkw (o[wietlenie LED), sygnalizacja otwartych skrytek w kabinie kierowcy, manometr lub wskaznik niskiego ci[nienia autopompy oraz wskazniki poziomu [rodkw ga[niczych  wody i [rodka pianotwrczego, radioodtwarzacz CD/mp3 wraz z instalacj antenow oraz min. 2 gBo[nikami. regaB sprztowy przed siedzeniami zaBogi (za kierowc i dowdc)2.11Nale|y zapewni miejsce na przechowywanie dokumentacji operacyjnej.2.12.Samochd nale|y wyposa|y w zabezpieczon przed uszkodzeniem mechanicznym kamer cofania umo|liwiajc obserwacj widoku za samochodem zarwno w dzieD jak i w nocy. Kamera cofania powinna umo|liwia pomiar odlegBo[ci od przeszkody (np.za pomoc linii parkowania). Kamera powinna by zaBczana automatycznie przy wstecznym biegu oraz mie mo|liwo[ wBczenia rcznego oddzielnym przeBcznikiem znajdujcym si w zasigu pola pracy kierowcy.2.13.Fotele wyposa|one w bezwBadno[ciowe pasy bezpieczeDstwa, siedzenia odporne na rozdarcie i [cieranie pokryte materiaBem Batwo zmywalnym, wszystkie fotele oraz ew. Bawka wyposa|one w zagBwki, fotel dla kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i regulacj obci|enia, z regulacj wysoko[ci, odlegBo[ci i kta pochylenia oparcia, aparat powietrzny dla kierowcy i dowdcy nale|y zamontowa na stela|u w zabudowie po|arniczej umo|liwiajcym samodzielne zakBadanie aparatu, bez zdejmowania ze stela|a wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy - aparat powietrzny nadci[nieniowy jednobutlowy (butla kompozytowa pojemno[ci min. 6,8l w pokrowcu z dopuszczeniem UDT) z mask panoramiczn i sygnalizatorem bezruchu  wymagana jest kompatybilno[ oferowanych sprztu z aparatami i sprztem pomiarowym i kontrolnym ju| u|ytkowanym przez Zamawiajcego  MSA Safety lub rwnowa|ne  2 komplety.2.14.Cztery fotele lub Bawka (siedzisko) dla 4 czBonkw zaBogi w tylnym przedziale kabiny wyposa|one wuniwersalne uchwyty do mocowania aparatw oddechowych jednobutlowych r|nych producentw iwyposa|onych w butle r|nej wielko[ci. Odblokowanie ka|dego aparatu indywidualnie (dzwignia odblokowujca o konstrukcji uniemo|liwiajcej przypadkowe odblokowanie, np. w czasie hamowania pojazdu).2.15.Moc alternatora i pojemno[ akumulatorw musi zapewni peBne zapotrzebowanie na energi elektryczn przy jej maksymalnym obci|eniu.2.16.Instalacja elektryczna wyposa|ona w gBwny wyBcznik prdu, bez odBczania urzdzeD, ktre wymagaj staBego zasilania (np. Badowarki latarek i radiotelefonw). UkBad zabezpieczajcy przed nadmiernym rozBadowaniem akumulatorw. Aadowarki latarek i radiotelefonw przeno[nych zasilane tylko podczas pracy silnika lub przy podBczeniu zasilania 230 V poprzez zintegrowane zBcze (pkt 2.18)2.17.W kabinie zaBogi pojazdu umieszczone i zamocowane 5 szt. Badowarek z rcznymi latarkami elektrycznymi ktowymi w wykonaniu EX. Latarka wyposa|ona w zrdBo [wiatBa typu LED, czas [wiecenia w trybie wysokiej mocy min. 3,5 godz. A w trybie oszczdnym nie mniej ni| 9 godz., przy czym tryb oszczdny nie mo|e by mniejszy ni| 30% trybu wysokiej mocy. Moc [wiecenia nie mniejsza ni| 170 lumenw. Latarka wyposa|ona w klips umo|liwiajcy zaczepienie latarki na elementach umundurowania stra|aka. W zestawie Badowarka 230V. IP nie mniejsze ni| 66 Wszystkie latarki zamontowane w uchwytach/gniazdach/Badowarkach z zabezpieczeniem uniemo|liwiajcym samoczynne wypicie.2.18.Pojazd wyposa|ony w integralny ukBad prostowniczy do Badowania akumulatorw 24 V o nat|eniu min 12 A zzewntrznego zrdBa o napiciu 230 V. Zintegrowane zBcze prdu elektrycznego o napiciu 230 V orazspr|onego powietrza do uzupeBniania ukBadu pneumatycznego samochodu z sieci stacjonarnej, automatycznie odBczajce si w momencie uruchamiania silnika pojazdu. Umiejscowienie zBcza za kabin, zlewej strony pojazdu. W kabinie kierowcy [wietlna sygnalizacja podBczenia do zewntrznego zrdBa. Wtyczka z przewodem elektrycznym i pneumatycznym o dBugo[ci min. 6 m.2.19.W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewozny speBniajcy minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne okre[lone w ZaBczniku 2 Instrukcji w sprawie organizacji Bczno[ci, stanowicej zaBcznik do rozkazu nr 8 Komendanta GBwnego PSP z dnia 5 kwietnia 2019 roku, dopuszczony do stosowania w sieci PSP w zakresie czstotliwo[ci VHF 136-174 MHz. Parametry szczeglne: Modulacje 11K0F3E, 7K60FXD, 7K60FXE, moc 1-25 W, odstp midzykanaBowy minimum 12,5 kHz, nie mniej ni| 512 kanaBw. Alfanumeryczny 14-znakowy wy[wietlacz LCD. Mo|liwo[ prezentowania nazwy korespondenta na wy[wietlaczu w trybie Bczno[ci cyfrowej. Ochrona radiotelefonu i zestawu do zdalnego sterowania przed pyBem i wod minimum IP54, normy MIL-STD-810 C/D/E/F  lub rwnowa|nej . Mikrofon z klawiatur DTMF. Wbudowany odbiornik GPS i zamontowana zewntrzna antena na podszybiu kabiny kierowcy. W przedziale autopompy zainstalowany gBo[nik oraz mikrofon, umo|liwiajcy prowadzenie korespondencji za pomoc radiotelefonu zainstalowanego w kabinie kierowcy. Antena fali, zysk anteny min 2,15 dBi, dostosowana dorodzaju zabudowy  metalowa/kompozytowa, umieszczona na dachu pojazdu/kabiny kierowcy, przystosowana i dostrojona do pracy w pa[mie 149 MHz, wykres z pomiaru wspBczynnika fali stojcej (WFS) wykonanego po monta|u anteny. WspBczynnik fali stojcej kanaBu oglnopolskiego PSP (B028) dlawykonanej instalacji antenowej nie wikszy ni| 1,1. Ka|da w ten sposb wykonana instalacja antenowa musi posiada wydruk z pomiaru potwierdzajcy w/w wspBczynnik dla danej instalacji. Zamawiajcy zastrzega sobie mo|liwo[ wybirczej weryfikacji parametrw wykonanej instalacji na etapie odbioru. Zasilanie radiotelefonu zabezpieczone oddzielnym bezpiecznikiem umieszczonym w miejscu Batwo dostpnym. Zasilanie radiotelefonu poprzez reduktor napicia 24/12V. Miejsce monta|u radiotelefonu wrazz osprztem nale|y uzgodni z zamawiajcym w trakcie realizacji zamwienia. Sposb monta|u radiotelefonu musi zapewnia Batwy dostp do zBcza antenowego. Wszystkie podzespoBy zestawu jednego producenta lub rwnowa|ne zaakceptowane przez producenta oferowanego radiotelefonu z wyjtkiem anteny i moduBu Bczno[ci zainstalowanego w przedziale autopompy. Ukompletowanie zestawu: - zespB N/O, - podstawa monta|owa, - mikrofon z klawiatur DTMF, - antena fali, - odbiornik GPS dedykowany do zespoBu N/O, - kabel zasilania DC odpowiedni do miejsca monta|u radiotelefonu, - zestaw do zdalnego sterowania radiotelefonu z panelu przedniego (opcjonalnie po uzgodnieniu miejsca monta|u radiotelefonu z zamawiajcym), - moduB Bczno[ci do przedziaBu autopompy, - wykres z pomiaru wspBczynnika fali stojcej zainstalowanej anteny dostarczony w dniu odbioru techniczno-jako[ciowego pojazdu, - komplet dokumentacji monta|owej i obsBugowej w jzyku polskim dla u|ytkownika radiotelefonu,2.20.W kabinie kierowcy 5 kpl. radiotelefonw nasobnych speBniajcych minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne okre[lone w ZaBczniku 2 Instrukcji w sprawie organizacji Bczno[ci, stanowicej zaBcznik do rozkazu nr 8 Komendanta GBwnego PSP z dnia 5 kwietnia 2019 roku, dopuszczony do stosowania w sieci PSP w zakresie czstotliwo[ci VHF 136-174 MHz. Parametry szczeglne: Modulacje 11K0F3E, 7K60FXD, 7K60FXE, moc 1-5 W, odstp midzykanaBowy minimum 12,5 kHz, nie mniej ni| 512 kanaBw. Alfanumeryczny 14-znakowy wy[wietlacz LCD. Mo|liwo[ prezentowania nazwy korespondenta na wy[wietlaczu w trybie Bczno[ci cyfrowej. PeBna klawiatura DTMF. Ochrona radiotelefonu przed pyBem i wod minimum IP67, normy MIL-STD-810 C/D/E/F  lub rwnowa|nej . MikrofonogBo[nik w wykonaniu minimum IP-57. Akumulator Li-Ion min. 1950 mAh. Dedykowana samochodowa Badowarka jednopozycyjna (Zamawiajcy nie dopuszcza zastosowanie Badowarek biurkowych), zasilana z instalacji elektrycznej pojazdu o napiciu zasilania minimum 11 V prdu staBego, zapewniajc: sygnalizacj cyklu pracy, Badowanie bez odpinania akumulatora od radiotelefonu. Dopuszcza si zastosowanie Badowarek jako mocowaD przy zabezpieczeniu radiotelefonw przed przemieszczaniem. Miejsce monta|u Badowarek nale|y uzgodni z zamawiajcym wtrakcie realizacji zamwienia. Aadowarki zabezpieczone oddzielnym bezpiecznikiem Batwo dostpnym, umiejscowionym na zewntrz przy Badowarkach. Wszystkie podzespoBy zestawu jednego producenta lub rwnowa|ne zaakceptowane przez producenta oferowanego radiotelefonu z wyjtkiem Badowarek samochodowych. Ukompletowanie zestawu: - zespB N/O  1 szt. wraz z akumulatorem Litowo-Jonowy minimum 1950 mAh (dedykowane przez producenta zespoBu N/O) - antena  zakres czstotliwo[ci pracy 147  160 MHz, dBugo[ min. 15 cm  1 szt., - mikrofonogBo[nik w wykonaniu minimum IP-57  1 szt., - klips do pasa (szeroko[ pasa 50 mm)  1 szt., - specjalizowana Badowarka przewozna dedykowana do monta|u w pojezdzie o napiciu zasilania minimum 11 V prdu staBego  1 szt., - komplet dokumentacji monta|owej i obsBugowej w jzyku polskim dla u|ytkownika radiotelefonu nasobnego. Radiotelefony powinny by zaprogramowane zgodnie z dostarczon po podpisaniu umowy obsad kanaBow. Wszystkie radiotelefony zamontowane w uchwytach / gniazdach / Badowarkach dedykowanych dla pojazdw z zabezpieczeniem uniemo|liwiajcym samoczynne wypicie.2.21.Wymagania dotyczce wymiarw wewntrznych kabiny, stopni wej[ciowych i drabinek wg obowizujcych norm w tym zakresie.2.22.Maksymalna wysoko[ caBkowita pojazdu nie wiksza ni| 3500 mm (do wysoko[ci caBkowitej nie wlicza si anten oraz ich mocowaD). Prze[wit pod osiami nie mniejszy ni| 340mm. Rozstaw osi minimum 430 mm. DBugo[ maksymalna 8700 mm.2.23. (,.@BRTZ^`6 8 : ĸԩtmtmYR?$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zhP'hb=zhP5CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2='hb=zh2=5CJKHOJQJ^JaJ hb=zhPCJOJQJ^JaJhb=zhPOJQJ\^JaJhb=zhPOJQJ^JaJh^5OJQJ^JaJhb=zhY5OJQJ^JaJhb=zhYOJQJ^JaJhxOJQJ^JaJ hb=zhYCJOJQJ^JaJ`8 : B Ykd$$IfF0{ 980@;44 Fapyt2= $$Ifa$gdL6gdP$a$gdP$a$gdY zn $$Ifa$gdLkd$$IfF0{ 980@;44 Fapyt2= |&$ p#$Ifa$gdQ9 $$Ifa$gdLfkd$$IfF 9@;0@;44 Fayt2= d 8 $xx붯yyeyeyeyeyRyNh2=$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ&hb=zh2=CJOJQJ\]^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJ#hb=zh2=CJOJQJ\^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=/h2Ah2=6CJKHOJQJ^JaJmHsH9h2Ah2=CJOJQJ^JaJfHmHq sH(h2Ah2=CJOJQJ^JaJmHsH xg$$7$8$H$Ifa$gd~ $$Ifa$gdL{kd$$IfF#0s 980@;44 Fayt2=xgV$$7$8$H$Ifa$gd~$$7$8$H$Ifa$gdL $$Ifa$gdL{kd$$IfF#0s 980@;44 Fayt2=$xh$$If]a$gdL $$Ifa$gdL{kd}$$IfFI0s 980@;44 Fayt2=xl $$Ifa$gd~ $$Ifa$gdL{kd,$$IfF0s 980@;44 Fayt2=R "!!!!!!!!$#&#0#66V7;¯¯¯¯qjS¯Fhb=zh2=OJQJ^J,h2Ah2=CJKHOJQJ^JaJmHsH hb=zhP,h2AhPCJKHOJQJ^JaJmHsH+h2Ah2=5CJOJQJ^JaJmHsH hb=zh2=CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ$hh2=0JRCJOJQJ^JaJ hh2=CJOJQJ^JaJxh$ $Ifa$gdL $$Ifa$gdL{kd$$IfFI0s 980@;44 Fayt2=xh$ $Ifa$gdL $$Ifa$gdL{kd$$IfF0s 980@;44 Fayt2="J D!!!xobbbbbV $$Ifa$gdL & F'$IfgdF $IfgdL $$Ifa$gdL{kd9$$IfF0s 980@;44 Fayt2= !!!!xl $$Ifa$gd~ $$Ifa$gdL{kd$$IfF}0s 980@;44 Fayt2=!!!s H$If^HgdL{kd$$IfF}0s 980@;44 Fayt2=!!!"#$#yy&$ $Ifa$gdx$H$If^Ha$gdLfkdF$$IfF 9@;0@;44 Fayt2=$#&#0#(Z)x+l.05vbbbbbb$ $If^a$gdL$H$If^Ha$gdLykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=566V7><@<J<J:$H$If^Ha$gdLykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=$ $If^a$gd~Y$ B$If^a$gde$ $If^a$gde;;><@<J<<===>j?l?n?x?4@6@BBCbC~CCCfD}eվMM/h2Ah2=CJKHOJQJ\^JaJmHsH/h2Ah2=6CJKHOJQJ^JaJmHsH+h2Ah2=5CJOJQJ^JaJmHsH+h2Ah2=CJOJQJ]^JaJmHsH(h2Ah2=CJOJQJ^JaJmHsH,h2Ah2=CJKHOJQJ^JaJmHsH hb=zh2= hb=zh2=CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJJ<>l?n?x?4@fVE$$7$8$H$Ifa$gdL$H$If^Ha$gdLykd1 $$IfF0s 980@;44 Fayt2=&$ $Ifa$gdx&$ $Ifa$gdL4@6@@@Bvj $$Ifa$gd~$H$If^Ha$gdLykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=BBCCvf&$ $Ifa$gd |&$ $Ifa$gdLykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=CCCDzn $$Ifa$gd~ $$Ifa$gdLykd2 $$IfF0s 980@;44 Fayt2=fDhDxDzD~DDD2E4EFlFFF.G2G4G6GH HMMMMM0N2NĽججبؽؽtdQؽ$hb=zhfCJKHOJQJ^JaJhfCJKHOJQJ^JaJh2=CJKHOJQJ^JaJ$hAah2=CJKHOJQJ^JaJ hAah2=CJOJQJ^JaJh2= hb=zh2=CJOJQJ^JaJ hb=zh2='hb=zh2=CJKHOJQJ\^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ'hb=zh2=CJH*KHOJQJ^JaJDDD4Gzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=4G6G@GHzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=H H,HH.IjI J$KKLznVVVVVV$ & F$If^`a$gdF $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd3$$IfF0s 980@;44 Fayt2= LMMMM0NVI= $$Ifa$gdL H$If^Hgdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=$ & F$If^`a$gdf$ & F$If^`a$gdF0N2N>NQvYW$ddd$*$If[$\$^a$gd?m$&$ $Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=2N>NQQQDTFTTTU UzUUUUV&VVV¯ŸŽ{mYBYBY,h{hpCJOJPJQJ^JaJnH tH &hpCJOJPJQJ^JaJnH tH h2=CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJhpCJKHOJQJ^JaJ$hph2=CJKHOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=hb=zh2=OJQJ^J,h2Ah2=CJKHOJQJ^JaJmHsHQQQ0RR$$IfF0s 980@;44 Fayt2= |}$~( Zrnb $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2= $$Ifa$gdf $$Ifa$gd rȐʒ̒ؒƓnb $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2= $$Ifa$gd:sT $$Ifa$gd ēƓȓԓҔԔ$*jln:<R´}jhWGh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zhfCJOJQJ^JaJU$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ&hb=zhf56CJOJQJ^JaJhf@CJOJQJ^JaJ$hb=zhf@CJOJQJ^JaJh2=CJOJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=# *hb=zh2=CJOJQJ^JaJƓȓԓԔ,dzlVHH $$1$Ifa$gdf$ $1$If]a$gdf $$1$Ifa$gd:sT $$Ifa$gdeykd?$$IfF0s 980@;44 Fayt2=zd$ $1$If]a$gd? $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=Podwozie pojazdu musi by przystosowane do cigBego obci|enia zabudow, [rodkami ga[niczymi iwyposa|eniem.2.24.Maksymalna wysoko[ grnej krawdzi pBki (po wysuniciu lub rozBo|eniu) lub szuflady w poBo|eniu roboczym nie wy|ej ni| 1850 mm od poziomu terenu. Je|eli wysoko[ pBki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1850 mm konieczne jest zainstalowanie podestw umo|liwiajcych Batwy dostp do sprztu, przyczym otwarcie lub wysunicie podestw musi by sygnalizowane w kabinie kierowcy. Podesty posiadajce lampki ostrzegawcze LED koloru |Btego, automatycznie uruchamiajce si w momencie otwarcia podestu. Lampki (po dwie sztuki na ka|dy podest) nale|y zamontowa na skrajnych zewntrznych rogach podestw w sposb uniemo|liwiajcych ich uszkodzenie podczas normalnego u|ytkowania. Sprzt rozmieszczony grupowo w zale|no[ci od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. Podesty robocze oszeroko[ci mniejszej bdz rwnej 550mm musz by tak skonstruowane aby wytrzymywa obci|enie min.140 kg. Podesty wiksze ni| 550 mm musz wytrzymywa obci|enie min. 280 kg. 2.25.Pojemno[ zbiornika (zbiornikw) paliwa zapewniajca przejazd min. 300 km (jazdy drogowej pozamiejskiej) lub 4 godziny pracy autopompy.2.26.Kolor: elementy podwozia  czarny lub ciemno-szary, bBotniki i zderzaki  biaBy  (RAL 9010), kabina, zabudowa (z wyBczeniem drzwi |aluzjowych)  czerwony (RAL 3000). Podwozie zabezpieczone przed korozj.2.27.Pojazd nale|y wyposa|y w homologowany zaczep holowniczy do holowania przyczep o dopuszczalnej masie caBkowitej min. 10000 kg, typ paszczowy zgodny lub rwnowa|ny z PN-92/S-48023 wraz z elektrycznymi ipneumatycznymi gniazdami przyBczeniowymi. Pojazd wyposa|ony w zaczepy holownicze z przodu i z tyBu umo|liwiajce odholowanie awaryjne oraz szekle do mocowania lin do wycigania pojazdu. Pojazd wyposa|ony w dedykowany hol sztywny.2.28.Maksymalna prdko[ pojazdu ograniczona elektronicznie do 90 km/h2.29.Lusterka zewntrzne podgrzewane, elektrycznie regulowane. Dodatkowo zainstalowane lusterka tzw.kraw|nikowe z regulacj mechaniczn. Dodatkowe lampy w technologii LED umocowane przy lusterkach zewntrznych o[wietlajce teren po bokach pojazdu (widoczny w lusterkach), wBczane przy wBczonym biegu wstecznym. 2.30.Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby boczne w drzwiach przednich.2.31.Samochd wyposa|ony we wycigark o maksymalnej sile ucigu min. 60 kN, dBugo[ robocza (wysunitej) liny zakoDczonej kausz min. 25 m . Wycigarka powinna by zamontowana z przodu pojazdu, zgodnie zwarunkami technicznymi producenta wcigarki i wytycznymi producenta podwozia. Sposb zamontowania wycigarki nie mo|e ogranicza mo|liwo[ci holowania pojazdu na holu sztywnym. Sterowanie prac wcigarki powinno by realizowane z pulpitu przewodowego. DBugo[ przewodu sterownika wycigarki min. 10 m. Gniazdo przyBczeniowe do sterowania z pulpitu przewodowego umieszczone z przodu pojazdu, wmiejscu umo|liwiajcym dogodn obserwacj pracy wycigarki. Ruchy robocze wcigarki powinny by pBynne i bez gwaBtownych szarpni w caBym zakresie odwinicia liny. Urzdzenia sterownicze powinny zapewnia mo|liwo[ pBynnego rozpoczcia oraz zakoDczenia odwijania lub zwijania liny. KoDcowy odcinek liny powinien by malowany na kolor czerwony, informujcy operatora o konieczno[ci zakoDczenia odwijania. W momencie wyj[cia poza kontur pojazdu odcinka liny pomalowanego na czerwono na bbnie powinno pozosta minimum pi peBnych zwojw zapasu. Wycigarka powinna zapewnia mo|liwo[ rcznego rozwinicia liny. Wycigarka osBonita wodoszczelnym pokrowcem lub staB osBon z materiaBw kompozytowych, w wykonaniu bezpiecznym dla pieszych, bez ostrych krawdzi  minimalny promieD zaokrgleD nie mniejszy ni| 50 mm. Wycigarka wyposa|ona w prowadnice rolkowe liny. Osprzt do wycigarki (dostosowany do parametrw zastosowanej wcigarki, w tym maksymalnej siBy ucigu) : lina stalowa zakoDczona kauszami o wytrzymaBo[ci min. 60 kN, dBugo[ci min. 8 m  1szt., zblocze dostosowane do parametrw wycigarki, szekla &! typ BW o dopuszczalnym obci|eniu roboczym min. 60 kN  2 szt., - pto stalowe o obwodzie zamknitym o no[no[ci min. 60 kN (przy kcie 0), dBugo[ci min. 5 m  1 szt. Wycigarka musi by zgodna z norm PN - EN: 14492-1 lub rwnowa|na. Certyfikat zgodno[ci z norm nale|y dostarczy najpzniej w dniu odbioru techniczno  jako[ciowego przedmiotu zamwienia.3. Zabudowa po|arnicza:3.1.Zabudowa wykonana z materiaBw odpornych na korozj typu: stal nierdzewna, aluminium, materiaBy kompozytowe (wyklucza si inne stale bez wzgldu na rodzaj zabezpieczenia antykorozyjnego). W przypadku zastosowania zabudowy kompozytowej, krawdzie podestw oraz krawdzie zabudowy, przy ktrych istnieje ryzyko uszkodzenia podczas zdejmowania lub wkBadania wyposa|enia powinny by zabezpieczone. Zainstalowane mocowanie na drabin dwuprzsBow rozsuwan.3.2.Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypo[lizgowym, dodatkowo zamontowane dwie skrzynie wykonane z materiaBw odpornych na korozj, szczelnie zamykane (do przewo|enia m. in. Bopat, wideB, pachoBkw, deski ortopedycznej, noszy). Skrzynki winny gwarantowa przewo|enie ww. sprztu. Wymiary skrzyni zostan okre[lone w trakcie realizacji zamwienia. W skrzyniach zamontowane o[wietlenie w technologii LED uruchamiajce si automatycznie po otwarciu skrzyni.3.3.Drabina do wej[cia na dach z tyBu pojazdu.3.4.Skrytki na sprzt i przedziaB autopompy zamykane |aluzjami wodo- i pyBoszczelnymi wspomaganymi systemem spr|ynowym, wykonanymi zmateriaBw odpornych na korozj. {aluzje zuchwytem rurkowym, zamykane na zamki przy pomocy jednego klucza. W kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia skrytek. Skrytki nasprzt i przedziaB autopompy oraz skrzynie na dachu wyposa|one w o[wietlenie wewntrzne wykonane wtechnologii LED, wBczane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki/skrzyni jednak nie pzniej ni|pootwarciu wysoko[ci skrytki. Wewntrzne poszycia skrytek wyBo|one anodowan blach aluminiow. PodBoga skrytek wyBo|ona gBadk blach kwasoodporn lub aluminiow bez progu, ze spadkiem umo|liwiajcym odprowadzenie wody na zewntrz. Poszczeglne skrytki powinny posiada spis jaki rodzaj sprztu w nich si znajduje. Dopuszcza si stosowanie piktogramw. Zamki (systemy zamykania) szuflad, tac i podestw umo|liwiajcych dostp do skrytek, wzmocnione wsposb zabezpieczajcy je przed uszkodzeniami spowodowanymi niekontrolowanym ich zatrza[niciem3.5.GBwny wyBcznik o[wietlenia skrytek zlokalizowany w kabinie kierowcy, dodatkowy wyBcznik w przedziale autopompy.3.6.Pojazd powinien posiada o[wietlenie pola pracy typu LED wokB zabudowy samochodu i na dachu. Pojazd nale|y wyposa|y we wBcznik o[wietlenia zewntrznego zainstalowany w kabinie kierowcy.3.7.Szuflady, wysuwane tace (minimum trzy sztuki) musz automatycznie blokowa si w pozycji wsunitej oraz w pozycji caBkowicie wysunitej i posiada zabezpieczenie przed wypadniciem z prowadnic. Szuflady i tace wystajce w pozycji wysunitej powy|ej 250 mm poza obrys pojazdu musz posiada oznakowanie ostrzegawcze.3.8.Zestaw hydraulicznych narzdzi ratowniczych (dostarcza Zamawiajcy) umieszczony na wysuwanych tacach lub platformach, umo|liwiajcych Batwe (tzn. bez u|ycia dodatkowych narzdzi) wyjcie narzdzi z samochodu lubpozwalajcych na u|ycie zestawu bez konieczno[ci wyjmowania go na zewntrz pojazdu. No[no[ dopasowana do masy sprztu.3.9.Uchwyty, klamki wszystkich urzdzeD samochodu, drzwi |aluzjowych, szuflad, tac musz by tak skonstruowane, aby umo|liwiaBy ich obsBug w rkawicach stra|ackich.3.10.PBki sprztowe wykonane z aluminium, z systemem umo|liwiajcym pBynn regulacj poBo|enia (wysoko[ci) w zale|no[ci od potrzeb. 3.11.Powierzchnie platform, podestu roboczego i podBogi kabiny w wykonaniu antypo[lizgowym.3.12.Zbiornik wody o pojemno[ci 5000 dm3 +/- 3% wykonany z materiaBu kompozytowego lub stali nierdzewnej, wyposa|ony w oprzyrzdowanie umo|liwiajce jego bezpieczn eksploatacj oraz wBaz rewizyjny. NapeBnianie zbiornika [rodka pianotwrczego powinno by mo|liwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu za pomoc pompy elektrycznej. 3.13.Zbiornik [rodka pianotwrczego o pojemno[ci min. 10% pojemno[ci zbiornika wody. 3.14.Zbiornik [rodka pianotwrczego wykonany z materiaBu kompozytowego lub stali nierdzewnej, wyposa|ony woprzyrzdowanie umo|liwiajce jego bezpieczn eksploatacj.3.15.Autopompa zlokalizowana z tyBu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym drzwiami |aluzjowymi. PrzedziaB autopompy musi by wyposa|ony w system ogrzewania niezale|ny od pracy silnika tego samego producenta jak urzdzenie grzewcze w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczajcy ukBad wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do -25C. W przypadku zastosowania zdalnego sterowania zaworami ukBadu wodno-pianowego, ka|dy z zaworw musi posiada mo|liwo[ przesterowania rcznego.3.16.Autopompa A 32/8 dwuzakresowa o wydajno[ci co najmniej 3200 dm3/min przy ci[nieniu 8 bar imin. 300 dm3/min przy ci[nieniu 40 bar. Autopompa winna umo|liwia jednoczesne podanie [rodkw ga[niczych zniskiego i wysokiego ci[nienia. Napd autopompy, waBem napdowym bezpo[rednio z przystawki odbioru mocy podwozia samochodu. UkBad musi posiada mo|liwo[ jednoczesnego podania wody do linii tBocznych, dziaBka, szybkiego natarcia oraz piany spr|onej do linii pianowej 52,3.17.UkBad wodno-pianowy musi by zabudowany w taki sposb, aby parametry pracy autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu byBy nie mniejsze jak przy zasilaniu ze zbiornika zewntrznego dla wysoko[ci ssania 1,5 m. 3.18.Samochd musi by wyposa|ony w jedn wysokoci[nieniow lini szybkiego natarcia o dBugo[ci w|a min. 60 m na zwijadle, zakoDczon prdownic wodno-pianow o regulowanej wydajno[ci z prdem zwartym irozproszonym. Linia szybkiego natarcia wyposa|ona w pneumatyczny system odwadniania umo|liwiajcy opr|nienie linii przy u|yciu spr|onego powietrza bez konieczno[ci jej rozwinicia. Linia szybkiego natarcia musi umo|liwia podawanie wody lub piany bez wzgldu na stopieD rozwinicia w|a na zwijadle.3.19.ZwijadBo linii szybkiego natarcia o napdzie elektrycznym oraz rcznym, wyposa|one w regulowany hamulec bbna. 3.20.Samochd musi by wyposa|ony w system gaszenia pian spr|on (pojemno[ zbiornika na [rodek pianotwrczy minimum 100 l). System powinien by zintegrowany z 1 lini tBoczn typu  52 (pojazd wyposa|ony w dedykowana prdownic do podawania piacy spr|onej) , linia wyposa|ona w zawr odcinajcy oraz zawr odpr|ajcy. System powinien umo|liwia stosowanie [rodkw pianotwrczych typu AFFF. Napd kompresora systemu z waBu autopompy. Zasig rzutu piany min. 20 m dla piany mokrej i min. 10 m dla piany suchej. System musi posiada mo|liwo[ pobierania [rodka z zewntrznego zrdBa. System musi posiada mo|liwo[ przepBukania i przedmuchania ukBady po u|yciu piany spr|onej. Pojazd dostarczony z peBnym zbiornikiem [rodka pianotwrczego 1% .3.21.Nasady tBoczne min. 4, ssawne min. 2 i zasilajce min. 2  wszystkie umieszczone wewntrz zabudowy. Wszystkie nasady ukBadu wodno-pianowego powinny by wyposa|one w pokrywy nasad zabezpieczone przed zgubieniem, np. poprzez mocowanie BaDcuszkiem.3.22.Autopompa musi umo|liwia podanie wody do zbiornika samochodu.3.23.Autopompa musi by wyposa|ona w urzdzenie odpowietrzajce umo|liwiajce zassanie wody z gBboko[ci 1,5 m w cigu 30 s oraz z gBboko[ci 7,5 m w cigu 60 s.3.24.W przedziale autopompy musz znajdowa si co najmniej nastpujce urzdzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ci[nienia, - manometr wysokiego ci[nienia, - wskaznik poziomu wody w zbiorniku samochodu (dodatkowy wskaznik poziomu wody w kabinie kierowcy), - wskaznik poziomu [rodka pianotwrczego w zbiorniku, - miernik prdko[ci obrotowej waBu pompy, - regulator prdko[ci obrotowej silnika pojazdu, - wBcznik i wyBcznik silnika pojazdu, - wBcznik i wyBcznik napdu autopompy, - licznik motogodzin pracy autopompy, - wskaznik lub kontrolka temperatury cieczy chBodzcej silnika, - wskaznik lub kontrolka ci[nienia oleju smarowania silnika, - sterowanie automatycznym ukBadem utrzymywania staBego ci[nienia tBoczenia z mo|liwo[ci rcznego sterowania regulacj automatyczn i rczn ci[nienia pracy, - sterowanie automatycznym ukBadem dozowania [rodka pianotwrczego w caBym zakresie jego pracy, - sterowanie automatycznym zaworem napeBniania zbiornika z hydrantu z mo|liwo[ci przeBczenia nasterowanie rczne, - schemat ukBadu wodno-pianowego z oznaczeniem zaworw i opisem w jzyku polskim. - gBo[nik i manipulator w przedziale autopompy, umo|liwiajcy prowadzenie korespondencji radiowej 3.25.Uruchomienie silnika z przedziaBu autopompy powinno by zabezpieczone przed przypadkowym ruszeniem pojazdu. 3.26.Autopompa musi by wyposa|ona w automatyczny ukBad utrzymywania staBego ci[nienia tBoczenia, przy czym konstrukcja urzdzenia powinna zapewnia automatyczne przeBczanie na sterowanie rczne i sygnalizacj wprzypadku powstania awarii.3.27.Automatyczny dozownik [rodka pianotwrczego zapewniajcego uzyskanie st|eD w zakresie od 3% do 6% (system, w ktrym zmiana przepBywu spowodowana np. otwarciem kolejnej linii ga[niczej lub dziaBka wodno  pianowego nie wymaga zmiany ustawienia dozownika). UkBad wodno  pianowy umo|liwiajcy zassanie [rodka pianotwrczego z zewntrznego zrdBa poprzez nasad 52. Na wyposa|eniu w| do zasysania [rodka pianotwrczego o dBugo[ci min. 3 m.3.28.Wszystkie elementy ukBadu wodno-pianowego musz by odporne na korozj i dziaBanie dopuszczonych dostosowania [rodkw pianotwrczych i modyfikatorw.3.29.Konstrukcja ukBadu wodno-pianowego powinna umo|liwia jego caBkowite odwodnienie przy u|yciu conajwy|ej 2 zaworw.3.30.Na wlocie ssawnym pompy oraz nasady ssawne i zasilajce wyposa|one w sito zabezpieczajce przed przedostawaniem si do pompy zanieczyszczeD staBych zarwno ze zbiornika samochodu jak i zbiornika zewntrznego wody.3.31.Maszt o[wietleniowy teleskopowy o wysoko[ci min. 6,5 m mierzonej od podBo|a, na ktrym stoi pojazd, do oprawy ustawionych poziomo reflektorw, z mo|liwo[ci regulacji obrotu o 360 i pochylania naja[nic zpoziomu podBo|a, zamontowany na staBe w samochodzie (zamontowany w zabudowie lub midzy zabudow, a kabin), wysuwany pneumatycznie z dwoma reflektorami typu LED o Bcznej mocy strumienia [wietlnego min. 30000 lm, lampy wyposa|one w systemem optycznym do o[wietlenia dalekosi|nego, szerokoktnego i pod masztem. Zasilanie z instalacji elektrycznej samochodu 24 V oraz z agregatu prdotwrczego samochodu. UkBad zabezpieczony przez podaniem napicia z dwch zrdeB. StopieD ochrony naja[nic min. IP 55. Zabezpieczenie masztu przed samoczynnym wysuwaniem w czasie jazdy po nierwnej nawierzchni. Sterowanie masztem i naja[nicami za pomoc sterownika  pilota na przewodzie. Maszt wyposa|ony w ukBad umo|liwiajcy automatyczne skBadanie do pozycji transportowej. Dodatkowo zainstalowana kontrolka wysunitego masztu w kabinie. StopieD ochrony masztu min. IP 55.3.32.Agregat prdotwrczy ( dostarcza Zamawiajcy), zamontowany na wysuwanej tacy o no[no[ci dostosowanej do masy agregatu w skrytce zabudowy.3.33.DziaBko wodno-pianowe o regulowanym nat|eniu przepBywu 1600, 2400, 3200 dm3/min. Zakres obrotu wpBaszczyznie poziomej powinien wynosi min. 240, a w pBaszczyznie pionowej od kta ujemnego limitowanego obrysem pojazdu do min. 75. Powinno posiada mo|liwo[ sterowania rcznego. Dodatkowo dziaBko nale|y wyposa|y w rur wylewow do podawania piany. Przy podstawie dziaBka powinien by zamontowany zawr odcinajcy, wkorpusie dziaBka musi by zamontowany manometr. Na dziaBku nale|y zapewni mo|liwo[ sterowania obrotami silnika. Mo|liwo[ podawania wody z dziaBka zarwno w postaci prdu zwartego jak i prdu rozproszonego.3.34Pojazd wyposa|ony w instalacj zraszaczow do ograniczania stref ska|eD lub do celw ga[niczych (musi by mo|liwo[ pracy autopompy po|arniczej podczas jazdy). Instalacja wyposa|on w minimum 4 zraszacze o wydajno[ci 50-100 dm3/min przy ci[nieniu 8 bar. Minimum dwa zraszacze winny by umieszczone przed przedni osi i minimum dwa zraszacze po bokach pojazdu. Zraszacze winny by ustawione w taki sposb, aby pole zraszania obejmowaBo pas przed kabin o szeroko[ci min. 6 m oraz pasy po bokach pojazdu na caBej dBugo[ci. Instalacja winna by wyposa|ona w zawory odcinajce (jeden dla zraszaczy przed przedni osi, drugi dla zraszaczy bocznych), uruchamiane z kabiny kierowcy oraz winna by tak skonstruowana aby byBo mo|liwe jej odwodnienie po otwarciu zaworw odcinajcych. 3.35W pojezdzie nale|y wykona mocowania na sprzt po|arniczy przewidziany  Standardzie wyposa|enia samochodu ratowniczo-ga[niczego. Samochd ratowniczo-ga[niczy, typoszereg GCBA 4/24 edycja II z dn. 30.03.2015r.4. Wymagania dodatkowe4.1.Wszystkie wymagane dokumenty (za wyjtkiem [wiadectwa dopuszczenia na pojazd) niezbdne dorejestracji pojazdu jako samochd specjalny po|arniczy powinny by dostarczone najpzniej w dniu odbioru faktycznego. Sprzt podlegajcy dopuszczeniu (certyfikacji) bdcy na wyposa|eniu pojazdu musi posiada aktualne [wiadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP lub odpowiadajcy mu dokument wymagany obowizujcym prawem dostarczony najpzniej w dniu odbioru techniczno-jako[ciowego przedmiotu zamwienia. 4.2Zamawiajcy wymaga objcia pojazdu, elementw jego zabudowy oraz caBo[ci dostarczonego z nim wyposa|enia minimalnym okresem gwarancji  24 miesice. Gwarancja podlega ocenie zgodnie z postanowieniami SWZ.4.3Wykonawca dostarczy pojazd z peBnym zbiornikiem paliwa i pBynw eksploatacyjnych oraz [rodkw ga[niczych.     ZaBcznik nr 1 do SWZ PT.2370.2.2021  PAGE \* MERGEFORMAT 9 lzn $$Ifa$gd(2< $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=lnzzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd@$$IfF0s 980@;44 Fayt2=XznVV:$ & F kk$If^k`a$gdF$ & F k$If`a$gdF $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=:<Hznb $$Ifa$gdld $$Ifa$gdeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2= $$Ifa$gdL,.<>JTVXdR    J    <ŴšŎ|nn|_|nh2=CJOJQJ\^JaJh2=CJOJQJ^JaJ#hb=zh2=CJOJQJ\^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ hth2=CJOJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ#<zn $$Ifa$gdq# $$Ifa$gdeykdA$$IfF0s 980@;44 Fayt2=<>Jzn $$Ifa$gd}Q $$Ifa$gdmeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=Vzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdmeykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=VXd  L  <znnVVV$ & F$If^`a$gdF $$Ifa$gdL $$Ifa$gdmeykdB$$IfF0s 980@;44 Fayt2=<^N$H$If^Ha$gdLykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=$$If^`a$gdB$$If^`a$gdLTVXvx8<6   !!2#4#>#ѾјјfOfјјј-hb=zh2=B*OJQJ^JaJnHphtH1hb=zh2=@B*OJQJ^JaJnHphtH1hb=zh2=B*KHOJQJ^JaJnHphtH hb=zh2=h2=CJOJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zhP'hb=zhP5CJKHOJQJ^JaJVw$ cV!r9$Ifa$gdL $$Ifa$gdLfkd$$IfF 9@;0@;44 Fayt2=VXbzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd-$$IfF0s 980@;44 Fayt2= vzn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=vx@6 znnb $$Ifa$gd Lq $$Ifa$gd Lq $$Ifa$gdLykd$$IfF0s 980@;44 Fayt2=   !zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd. $$IfF0s 980@;44 Fayt2=!!!2#zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdeykd $$IfF0s 980@;44 Fayt2=2#4#>#%zn $$Ifa$gd $$Ifa$gdLykd!$$IfF0s 980@;44 Fayt2=>#N#R#n###%%&J&\(^())**x+z++++....0022333`4n4p4ʳʟ~k~Y#hb=zh2=CJH*OJQJ^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJhiCJKHOJQJ^JaJ'hb=zh2=CJH*KHOJQJ^JaJh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJhCJKHOJQJ^JaJ$hh2=CJKHOJQJ^JaJ"%%%\(zn $$Ifa$gd Lq $$Ifa$gdLykd/"$$IfF0s 980@;44 Fayt2=\(^(h()zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd"$$IfF0s 980@;44 Fayt2=)))*zn $$Ifa$gdA $$Ifa$gdLykd#$$IfF0s 980@;44 Fayt2=***x+zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd6$$$IfF0s 980@;44 Fayt2=x+z++.zn $$Ifa$gdi $$Ifa$gdLykd$$$IfF0s 980@;44 Fayt2=....zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd%$$IfF0s 980@;44 Fayt2=...0zn $$Ifa$gd Lq $$Ifa$gdLykd7&$$IfF0s 980@;44 Fayt2=0003zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd&$$IfF0s 980@;44 Fayt2=3337zn $$Ifa$gdJH $$Ifa$gdLykd'$$IfF0s 980@;44 Fayt2=p4444t6v6z66666777^9`9;"<T=V=X=@>ʷmfSfSS?fS' *hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=$hTh2=@CJOJQJ^JaJ"h2=CJOJQJ^JaJnH tH (hJHh2=CJOJQJ^JaJnH tH h2=@CJOJQJ^JaJ$hJHh2=@CJOJQJ^JaJ$hb=zh2=@CJOJQJ^JaJ#hb=zh2=CJH*OJQJ^JaJ hb=zh2=CJOJQJ^JaJ777^9zn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd8($$IfF0s 980@;44 Fayt2=^9`9l9V=zn $$Ifa$gd Lq $$Ifa$gdLykd($$IfF0s 980@;44 Fayt2=V=X=d=B>D>znn $$Ifa$gdL $$Ifa$gdLykd)$$IfF0s 980@;44 Fayt2=@>B>D>F>R>>D?F??X@@@\A`AbAAAAA BLBNBxBBBBCVCð𰛉vfXGXGXGXGXGXGXG hDh2=CJOJQJ^JaJh2=CJOJQJ^JaJh2=OJQJ^JaJnHtH$hDh2=OJQJ^JaJnHtH"h2=KHOJQJ^JaJnHtH(hDh2=KHOJQJ^JaJnHtH$hDh2=CJKHOJQJ^JaJ$hb=zh2=CJKHOJQJ^JaJ hb=zh2=$hb=zhiCJKHOJQJ^JaJh2=CJKHOJQJ^JaJD>F>R>F?@`AANBBznbbIII$ 4$-DIfM a$gdD d$IfgdD $$Ifa$gd $$Ifa$gdLykd9*$$IfF0s 980@;44 Fayt2=VCbCCCCD D"DtDvDFFFFGGK LPQQQQRRrTtTWW*Y,Y Z"Z[[]].__(btc8d:d666666666666666666666666666666666666666hH666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHH`H PNormalnyOJPJQJ_HmHsHtHF`F P NagBwek 1$@&5CJmHsHJ`J P NagBwek 2 $@&a$5CJmHsHj j P NagBwek 3$x@&^`;a$#5;B*CJaJmHphsHtHP P P NagBwek 4 $@&a$5CJ\aJmHsHZ Z P NagBwek 5$d@&a$56CJ]aJmHsHJ J P NagBwek 6 <@&5\mHsHP P P NagBwek 7 $@&a$5;CJaJmHsHT T P NagBwek 8 $@&a$B*CJaJmHphsHT T P NagBwek 9 $@&a$B*CJaJmHphsHJA J Domy[lna czcionka akapituPi@P 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy V/V PNagBwek 1 Znak5CJOJPJQJ^JaJtHV/V PNagBwek 2 Znak5CJOJPJQJ^JaJtH^/^ PNagBwek 3 Znak'5;B*CJOJPJQJ^JaJphX/!X PNagBwek 4 Znak"5CJOJPJQJ\^JaJtH\/1\ PNagBwek 5 Znak%56CJOJPJQJ]^JaJtHP/AP PNagBwek 6 Znak5OJPJQJ\^JtHX/QX PNagBwek 7 Znak"5;CJOJPJQJ^JaJtH\/a\ PNagBwek 8 Znak%B*CJOJPJQJ^JaJphtH\/q\ PNagBwek 9 Znak%B*CJOJPJQJ^JaJphtH8U 8 P HiperBcze >*B*ph^B`^ PTekst podstawowy!B*CJOJQJmHphsHtHl/l PTekst podstawowy Znak)B*CJOJPJQJ^JaJmHphsHTP T PTekst podstawowy 2 xa$ \mHsH^/^ PTekst podstawowy 2 ZnakOJPJQJ\^JtHfQ f PTekst podstawowy 3 xa$B*CJaJmHphsHtHh/h PTekst podstawowy 3 Znak!B*CJOJPJQJ^JaJphzR z  PTekst podstawowy wcity 2 ^`;a$5;B*CJaJmHphsH/ PTekst podstawowy wcity 2 Znak+5;B*CJOJPJQJ^JaJphtHTT PTekst podstawowy wcity1 !x^\"\ PAkapit z list1"d^CJOJQJaJtH < `2< $P0Stopka #p#mHsHJ/AJ #P0 Stopka ZnakCJOJPJQJ^JaJtH0)Q0 P Numer stronyb`bb 'P0NagBwek,NagBwek strony1 &p#mHsH|/q| &P0$NagBwek Znak,NagBwek strony1 Znak1CJOJPJQJ^JaJtHfC f )PTekst podstawowy wcity(x^7`a$ \mHsHh/h (PTekst podstawowy wcity ZnakOJPJQJ\^JtHvv PKolorowa lista  akcent 11*d^CJOJPJQJaJtH D/D P Font Style15CJOJQJ^JaJP P -P0Tekst przypisu dolnego,mHsHj/j ,P0Tekst przypisu dolnego ZnakCJOJPJQJ^JaJtHP& P P0OdwoBanie przypisu dolnegoH*^/^ P Domy[lnie/1$7$8$H$$CJOJPJQJ_HaJmHsHtH Pst|> | 2PTytuB, Znak Znak Znak1M ^a$5CJ\aJmHsHtH/! 1PTytuB Znak, Znak Znak Znak Znak+5CJOJPJQJ\^JaJq T 2T P Bez odstpw3 CJOJPJQJ_HmHsHtHj/Bj PStandard4*$1$8$9D0CJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnHsHtH`R` PList Paragraph15d^m$CJOJQJaJtH HZ`bH 7P ZwykBy tekst6OJQJmHsHtHR/qR 6PZwykBy tekst ZnakCJOJPJQJ^JaJ\\ PAkapit z list28d^CJOJQJaJtH N N :P0 Tekst dymka9CJOJ QJ aJmHsHtHP/P 9P0Tekst dymka ZnakCJOJ PJQJ ^JaJb/b PDefault ;7$8$H$-B*CJOJPJQJ_HaJmHphsHtH4W 4 P` Pogrubienie5\L/L P Tekst tre[ci_@CJaJq ff P Tekst tre[ci>dM `@CJaJq ll P Tekst tre[ci1?d1$M `CJOJPJQJ^JaJtH h/h PTekst tre[ci104>*@CJOJQJ^JaJmH q sH tH f/fP Tekst tre[ci93>*@CJOJQJ^JaJmHnHq uZ/!Z P Tekst tre[ci8(>*@CJOJQJ^JaJq P/1P P NagBwek #2_5OJQJ\^Jq x/Ax PTekst tre[ci + Pogrubienie+5@CJOJQJ\^JaJq fRf P NagBwek #21&Ed1$@&M `Xa$5OJQJ\B/aB Papple-converted-spaceVV P ChapterTitleG$xha$5CJ PJaJtH XX P SectionTitleH$xha$5:CJPJaJtH VV P Annexe titre Ixxa$5>*CJPJaJtH N' N P0OdwoBanie do komentarzaCJaJP P LP0Tekst komentarzaKCJaJmHsHtHZ/Z KP0Tekst komentarza ZnakCJOJPJQJ^JaJBj B NP0Temat komentarzaM5\`/` MP0Temat komentarza Znak5CJOJPJQJ\^JaJ^^ PAkapit z listOd^CJOJPJQJaJtH fS f QPTekst podstawowy wcity 3 Px^CJaJmHsHp/p PPTekst podstawowy wcity 3 ZnakCJOJPJQJ^JaJtH6X`!6 P@ Uwydatnienie6]Z/1Z PNagBwek strony1 ZnakCJ_HaJmHsHtHT+ BT UPTekst przypisu koDcowegoTmHsHn/Qn TPTekst przypisu koDcowego ZnakCJOJPJQJ^JaJtHT* aT POdwoBanie przypisu koDcowegoH*`Or` P Jasna siatka  akcent 31 W*$^ CJaJtHZ/Z P Bez odstpw1X$CJOJPJQJ_HaJmHsHtHROR PZawarto[ tabeli Y $*$1$ CJKHaJH/H PDeltaView Insertion 56@HH PText 1[xx^Ra$CJPJaJtH LL PNumPar 1\ F(xxa$CJPJaJtH NN PNumPar 2] & F(xxa$CJPJaJtH NN PNumPar 3^ & F(xxa$CJPJaJtH NN PNumPar 4_ & F(xxa$CJPJaJtH PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK]  22PPPS ;fD2NV eē>#p4@>VCrd.rw6yzyKOT]bhkpt !!!$#5J<4@BCD4GHL0NQFT[\_ ei|rƓl<V<Vv !2#%\()*x+..037^9V=D>BFFG LRrTW*Y Z[:d\eTj|p,r\rLvwxxzyLMNPQRSUVWXYZ[\^_`acdefgijlmnoqrsuv2JLS!L# @0(  B S  ?" &  ! # $' '&(,(((44<<>>*?-?BBC!CFFFFLMLPNP]V_VVV/W1W\v\\\\\\C]K]]]]]]]^^(^*^^^^_p_yooooooooooppp;p=pp~~y %0ACDFGIJLM))""I'T';;E+EdEdElEEiFFFFFBGXX}aaaaeeeenn@ACDFGIJLMq))""I'T';;E+EdEdElEEiFFFFFBGXX}aaaaeeeenn@;o{ìuEf=]!neR Di>(X HJuB+a%brpz}HJ/WHHQZ(X"H="6D(A"\]^_#%8b(+Dd_-q-\J 0ay2fapA(3OE^;5|<.9b1:BD BvS:; =*HH?S?ZR+0@>pR-@t.sB:>tC+ G$9B#G(bdG⾂OJH *@KM,6MBD B-GN8O{PՒQVVQ^@3T#RSTh@WU$CWEJ5[*HO^hj\^kX_Tg`gJa:)lccԟ:ydw~j<nƝ,-eo֜2m9oC1|*o(.t^`to(.0^`0o(..0^`0o(... `^``o( .... `^``o( ..... `^``o( ...... `^``o(....... 0^0`o(........^`o()^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`o()   ^ `OJQJo(- Q Q ^Q `OJ QJ o( !!^!`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJ QJ o( ^`OJQJo(aa^a`OJQJ^Jo(o 11^1`OJ QJ o(^`o(.0^`0o(.0^`0o(..o^o`o(... o^o`o( .... `^``o( ..... ? ^? `o( ...... ? ^? `o(.......  ^ `o(........^`.$D^$`Do(..80^8`0o(...80^8`0o(.... ^`o( ..... ^`o( ...... `^``o(....... `^``o(........ p^p`o(......... ^`5^Jo(.^`^J.pL^p`L^J.@ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PL^P`L^J.^`OJPJQJ^Jo()^`^J.pLp^p`L^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PLP^P`L^J.^`.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`^J.^`^Jo()pLp^p`L^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PLP^P`L^J.^`)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`.^`o(.80^8`0o(..80^8`0o(... ^`o( .... ^`o( ..... `^``o( ...... `^``o(....... p^p`o(........^`)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.?^`?^Jo(.h ^`o(hH.h^`OJ QJ o(hHhp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJ QJ o(hH^`OJPJQJ^J) ^`OJQJ^J. pp^p`OJQJ^J. @ @ ^@ `OJQJ^J. ^`OJQJ^J. ^`OJQJ^J. ^`OJQJ^J. ^`OJQJ^J. PP^P`OJQJ^J. ^`5\^Jo(.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`o(. 0^`0o(.0^`0o(..o^o`o(... o^o`o( .... `^``o( ..... ? ^? `o( ...... ? ^? `o(.......  ^ `o(........^`o()^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.hh^h`o(.z^`z^Jo()oo^o`^Jo(.? L? ^? `L^J.  ^ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.OO^O`^J.L^`L^J.h^h`.P^`P..^`...x^`x.... ^` .....  X^ `X ......  ^ `....... 8^`8........ `^``.........hh^h`OJQJ^Jo(.0^`0OJQJ^Jo(..>0>^>`0OJQJ^Jo(...  ^ `OJQJ^Jo(....   ^ `OJQJ^Jo( ..... `^``OJQJ^Jo( ...... RR^R`OJQJ^Jo(....... ^`OJQJ^Jo(........ ((^(`OJQJ^Jo(.........^`o()^`.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L. ^`OJQJo(  ^ `OJQJ^Jo(o Q Q ^Q `OJ QJ o( !!^!`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJ QJ o( ^`OJQJo(aa^a`OJQJ^Jo(o 11^1`OJ QJ o(^`OJPJQJ^Jo(^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`^J.^`^J.pLp^p`L^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PLP^P`L^J.^`.^`. pL^p`LOJQJo(@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`^J.^`^J.pLp^p`L^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.L^`L^J.^`^J.^`^J.PLP^P`L^J.<RSTPm gJa -lccCWo{#G^kX_C1|*@K<n>bdGS?=]VVQ =R +aR-@@WUA(3HO^RE#%HJ`y ay2vS:;WHH(+} 0ydHJsB_-OJ-eow~jy A"+ G1:9o.9-GN^;5EJ5[+0@tCH?O{PMg`n"H="6MHJb@3T;NumPar; ܷ.Z ~o,ot|M,jNZ,|2T6.eF!(P| (Pfxjl]~+bz 2=;KPfK9E0O_{s56ZS 4 B  R 7 $6@i-hIWABelSn9Ge'@'#{',(D(j(z;)$R*_,@,R.-/q/.090 1`2q2/^3B4'G4>m4(56M6N7 x8Q9W9|r9q:(2<.=J=Ah?/@2ABDB*COC ,D;D=DJDWDpm}<~~~I fgtvJ QGD^Y(>4LV`V{){2^[j:DK{aNKUY{p)e!BGft}z'JpX,A:(hL:]ydK#?BMWL ^g?:T!'Y<_l^5^9w"Uc'M*`v %K*h6 `8(qi%#K FT]iSy~x8= *gt7=!wq|yZBqpkZd2(fs\nRS\By",,~vWPIt[#NZ,hw*P+.iRjt``6'=>A8AO^|J:"IOYa1xHld!zp7Omez* e_%vUtAa.-Ab4Gtk&Gs D|aH SiC0+!T2 %r |{tp@1e 0A9IP+9_c!K.SS9DrXKtOLOrtAC@ qqPqqp  !'<F``` `(`H`J`V``Unknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7..{$ CalibrigTimesNewRomanPSTimes New RomanmNimbus Roman No9 LTimes New RomanI. ??Arial Unicode MS5 Mangal?= .Cx Courier New5. .[`)Tahoma;Wingdings9GaramondA$BCambria Math"qRsGjk' K 8x G 8x Gqd0 ?qHP  $PP29! xxWojciech Admin.PSP;                           ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 : Oh+'0p   , 8 DPX`h WojciechNormal Admin.PSP11Microsoft Office Word@F@]@w%@jg  8x՜.+,0 hp   MicrosoftG  Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~      !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry FEg@Data .81Table+WordDocument :SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8MsoDataStoreggMS33VEYTEQQ==2ggItem  PropertiesUCompObj    F0Dokument programu Microsoft Office Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q