Columns of Table USLUGI_REKLAMACJE
Column ID |
Column Name |
Datatype |
Not Null |
Data Default |
Comments |
1 |
ID |
NUMBER(11) |
Y |
|
PK z sekwencji SQ_USLUGI_REKLAMACJE. |
2 |
TEMAT |
VARCHAR2(512 CHAR) |
|
|
Temat zgłoszenia. |
3 |
OPIS |
VARCHAR2(3000 BYTE) |
|
|
Treść zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie przyszło mailem i treść nie mieści się w 2000 znaków, to treść maila trafia w pole USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.KOMENTARZ_PELNA_TRESC na pierwszym statusie. |
4 |
ID_POWOD_REKLAMACJI |
NUMBER(11) |
Y |
|
Id powodu zgłoszenia. NN. FK do SL_POWOD_REKLAMACJI.ID_POWODU_REKL. Istotna sprawa - na podstawie powodu zgłoszenia wyznaczane są terminy, uprawnienia, szablony itp. |
5 |
ID_POSESJI |
VARCHAR2(15 BYTE) |
|
|
FK do posesje (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu reklamacji na to wskazuje.) |
6 |
ID_FAK |
NUMBER(19) |
|
|
FK do faktury (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu zgłoszenia na to wskazuje.) |
7 |
ID_PUNKT_ODBIORU |
NUMBER(11) |
|
|
FK do punkty_odbioru (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu reklamacji na to wskazuje.) |
8 |
CZY_ZABLOKOWANA |
VARCHAR2(1 BYTE) |
|
'N' |
Czy zgłoszenie jest archiwalne. Wartości: T/N. Kolumna organizacyjna. Zgłoszenie archiwalne, na którym nastąpi dodanie statusu lub notatki przestaje być archiwalne (robi to trigger na USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY). |
9 |
ID_SPOSOBU_ZGLOSZENIA |
NUMBER |
|
|
Klucz obcy do tabeli SL_SPOSOBY_ZGLOSZEN. Raczej mało ważne. |
10 |
ID_AKTUALNY_STATUS |
NUMBER |
|
|
FK do USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.ID. Id bieżącego statusu. |
11 |
NR_KONTR |
NUMBER |
|
|
Numer kontrahenta klienta, który został zidentyfikowany jako autor zgłoszenia. FK do KDO_WEW. |
12 |
ZGL_TEL |
VARCHAR2(40 BYTE) |
|
|
Numer telefonu osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek zadzwonił w sprawie babci). |
13 |
ZGL_EMAIL |
VARCHAR2(500 CHAR) |
|
|
Email osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek napisał w sprawie babci). |
14 |
ZGL_NAZWA |
VARCHAR2(256 CHAR) |
|
|
Nazwa osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek zadzwonił w sprawie babci). |
15 |
SCHEMAT |
VARCHAR2(30 BYTE) |
|
|
Użytkownik tools-ów odpowiedzialny za zgłoszenie. FK do UZYTKOWNICY.SCHEMAT. |
16 |
PRIORYTET |
NUMBER(1) |
|
|
Priorytet. Liczba od 0 do 9. Im wyższa, tym pilniejsze zgłoszenie. |
17 |
BLOKADA_DO |
TIMESTAMP(6) |
|
|
Termin (timestamp), do którego zgłoszenie jest zablokowane przez użytkownika z kolumny BLOKADA_PRZEZ. Inni użytkownicy (poza admin_owner) nie mogą edytować zablokowanego zgłoszenia. |
18 |
TERMIN_FIRMA |
DATE |
|
|
Termin, w którym firma powinna zrealizować zgłoszenie. Wprowadzany ręcznie lub wyliczany automatycznie na podstawie słownika PARAMETRY_REKLAMACJE i powodu zgłoszenia w momencie przekazania zgłoszenia firmie. |
19 |
TERMIN_GMINA |
DATE |
|
|
Termin, w którym gmina powinna zrealizować zgłoszenie. Wprowadzany ręcznie lub wyliczany automatycznie na podstawie daty utworzenia, słownika PARAMETRY_REKLAMACJE i powodu zgłoszenia w momencie utworzenia zgłoszenia. |
20 |
DATA_UTW |
TIMESTAMP(6) |
Y |
|
Timestamp z momentem utworzenia zgłoszenia. NN. Wypełniane przez trigger. |
21 |
EMAIL |
VARCHAR2(100 BYTE) |
|
|
Adres e-mail klienta wykorzystywany do wysyłania powiadomień o zmianach statusu i nowych notatkach. Tylko maile przychodzące z tego adresu (i jednocześnie będące odpowiedzią na któreś z powiadomień - patrz kolumna HASH) są podpinane pod zgłoszenie. Ustawiany ręcznie, lub automatycznie dla zgłoszeń w EBOK, lub automatycznie dla zgłoszeń z maili przychodzących z adresu przypisanego w KDO_KONTAKT do dokładnie 1 kontrahenta. |
22 |
DATA_PRZEKAZANIA_FIRMIE |
DATE |
|
|
Dzień, w którym zgłoszenie przekazano firmie. |
23 |
DATA_ZWROCENIA_PRZEZ_FIRME |
DATE |
|
|
Dzień, w którym firma zwróciła zgłoszenie. |
24 |
ID_DZIALU |
VARCHAR2(32 CHAR) |
|
|
FK do SL_DZIALY. Id działu, do którego jest przypisane zgłoszenie. |
25 |
ID_STATUS_FIRMY |
NUMBER(11) |
|
|
Id ostatniego statusu wprowadzonego przez firmę |
26 |
FIRMA_NR_KONTR |
NUMBER |
|
|
Numer kontrahenta firmy przypisanej do zgłoszenia. FK do KDO_WEW.NR_KONTR. Dane przepisywane z USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.NR_KONTR przez funkcję REKLAMACJE.OP_DODAJ_STATUS_NOTATKE. |
27 |
SL_FRAKCJE_KOMBINACJE_ID |
NUMBER |
|
|
FK do SL_FRAKCJE_KOMBINACJE.ID. Kombinacja frakcji odpadów podpięta do zgłoszenia. |
28 |
TERMIN_FIRMA_ODP |
DATE |
|
|
Maksymalny termin udzielenia odpowiedzi przez firmę. |
29 |
BLOKADA_PRZEZ |
VARCHAR2(30 BYTE) |
|
|
Użytkownik (schemat), który blokuje zgłoszenie. |
30 |
KIEDY_OST_AKTYWNOSC |
TIMESTAMP(6) |
|
|
Data ostatniej aktywności dotyczącej zgłoszenia (tj. dodania notatki, zmiany statusu lub cechy zgłoszenia). |
31 |
TERMIN_PLAN_REAL |
DATE |
|
|
Termin, w którym firma planuje wykonać zgłoszenie. |
32 |
TERMIN_WYKONANIA |
DATE |
|
|
Termin kiedy zgłoszenie zostało wykonane. |
33 |
AUTOR_EMAIL |
VARCHAR2(256 CHAR) |
|
|
Email autora używany w widoku zmaterializowanym zgłoszeń |
34 |
AUTOR_TELEFON |
VARCHAR2(40 BYTE) |
|
|
Telefon autora używany w widoku zmaterializowanym zgłoszeń |