ࡱ> bjbjqq.eeV>~~$$$$$$$$8%Tl%d$1j%(%&&&&&&0000000$A46|1$&&&&&1$$&&1(((&$&$&0(&0((0h0&$(j0,01010_7(_7 0_7$00(&&&11(&&&1&&&&_7&&&&&&&&&~ #: So[nicowice, dnia 9 marca 2020 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Gmina So[nicowice zaprasza do zBo|enia oferty cenowej na [wiadczenie usBugi, ktrej warto[ nie przekracza wyra|onej w zBotych kwoty 30000 euro, w postpowaniu pn.:  Kompleksowa obsBuga bankowa bud|etu Gminy So[nicowice i jednostek organizacyjnych Gminy , prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo ZamwieD Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). I. Zamawiajcy: Gmina So[nicowice NIP: 9691422687 Miejscowo[ 44-153 So[nicowice Adres: ul. Rynek 19 Adres e-mail:  HYPERLINK "mailto:um@sosnicowice.pl"um@sosnicowice.pl Strona internetowa:  HYPERLINK "http://www.sosnicowice.pl/"www.sosnicowice.pl Telefon +48 32 238 71 91 Fax +48 32 238 75 50 Godziny urzdowania: pon 7:30 - 17:00, wt  czw 7:30  15:30, pitek 7:30  14:00 II. Przedmiot zamwienia: Przedmiotem zamwienia jest [wiadczenie usBugi polegajcej na kompleksowej obsBudze bankowej bud|etu Gminy So[nicowice oraz podlegBych jednostek organizacyjnych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze[niej jednak ni| od 1 kwietnia 2020 r., do 31 grudnia 2022 r. Nazwa i kod CPV  Wsplnego SBownika ZamwieD: 66.11.00.00-4 UsBugi bankowe 66.11.30.00-5 UsBugi udzielania kredytu Zamwienie obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bie|cego Gminy So[nicowice na poziomie Urzdu Miejskiego oraz rachunkw bie|cych i rachunkw pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy So[nicowice, b) realizacj poleceD przeleww wewntrznych i zewntrznych w wersji elektronicznej i papierowej, c) realizacj wypBat gotwkowych z rachunkw podstawowych i pomocniczych wszystkich jednostek organizacyjnych, d) przyjmowanie wpBat gotwkowych (wBasnych i obcych), e) sporzdzanie i wydawanie codziennie wycigw bankowych w formie papierowej wraz z kopiami/kserokopiami dokumentw zrdBowych objtych wycigiem, f) [wiadczenie usBug bankowo[ci elektronicznej, pozwalajcych na dostp za po[rednictwem sieci informatycznej do rachunkw bankowych, g) mo|liwo[ otwierania w trakcie trwania umowy rachunkw pomocniczych na wniosek Gminy So[nicowice oraz jej jednostek organizacyjnych, h) wydawanie blankietw czekw gotwkowych, i) oprocentowanie [rodkw pieni|nych gromadzonych na bie|cych (wydatkowych) rachunkach bankowych jednostek organizacyjnych, rachunku bud|ety Gminy So[nicowice oraz jej rachunku depozytw, j) mo|liwo[ deponowania przez Gmin So[nicowice [rodkw na lokatach terminowych: tygodniowych, 1 - miesicznych, 3 - miesicznych, k) wydawanie o[wiadczeD, za[wiadczeD i opinii na |danie zamawiajcego oraz innych czynno[ci bankowych np. zmiana karty wzorw podpisw, l) ewentualne udzielenie kredytu w rachunku bie|cym do kwoty upowa|nienia wynikajcego z uchwaBy bud|etowej Gminy So[nicowice na pokrycie wystpujcego w cigu roku niedoboru bud|etu; do oferty nale|y przyj kwot kredytu 2.000.000,00 zB na okres Bczny 120 dni/rok, zabezpieczenie kredytu  weksel wBasny in blanco. Zamwienie obejmuje uruchomienie i [wiadczenie usBug pBatno[ci masowych, poprzez transfer danych z obecnego systemu dotyczcego opBaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Wykonawca ustali cen za wymienione usBugi (z wyjtkiem kosztw ewentualnego udzielenia kredytu, o ktrym mowa wy|ej) w postaci staBej opBaty miesicznej (cena w zBotych). Miesiczn opBat ryczaBtow za obsBug bankow bdzie ponosiB Urzd Miejski w So[nicowicach. Zamwieniem niniejszym objte s rachunki dla nastpujcych jednostek: a) Urzd Miejski w So[nicowicach, w tym rachunek bud|etu Gminy So[nicowice, b) Gminny O[rodek Pomocy SpoBecznej w So[nicowicach, c) Gminny ZespB ObsBugi Placwek O[wiatowych w Aanach Wielkich, d) Przedszkola w: BargBwce, KozBowie Sierakowicach, Smolnicy, So[nicowicach, e) SzkoBy Podstawowe w: BargBwce, KozBowie, Sierakowicach, So[nicowicach, f) ZakBad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w So[nicowicach. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy So[nicowice oraz liczba rachunkw w okresie obowizywania umowy mo|e ulec zmianie. W przypadku zwikszenia liczby jednostek organizacyjnych, bdz zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawr umow na warunkach wynikajcych z przeprowadzonego postpowania. Oglne dane o operacjach na rachunkach bud|etu Gminy So[nicowice oraz pozostaBych jednostek rocznie (oszacowanie na podstawie 2019 r.): a) Bczna liczba rachunkw bankowych  60 b) rachunki pomocnicze do realizacji pBatno[ci masowych  ok. 2 500 c) liczba przeleww realizowana rocznie  ok. 34000 d) liczba realizowanych czekw  250 e) liczba stanowisk do obsBugi systemu bankowo[ci elektronicznej  25 f) bud|et Gminy: 2017r.: dochody  39623439,38 zB, wydatki  37756459,79 zB. 2018r.: dochody  45334704,51 zB, wydatki  45002408,27 zB. 2019 r.: dochody  50661364,70 zB, wydatki  55872487,24 zB. 2020 r.: dochody  58503330,59 zB, wydatki  79354627,59 zB. Zamawiajcy stawia nastpujce wymagania dotyczce realizacji przedmiotu zamwienia: a) bezpBatne dostarczenie i instalacja oferowanego systemu bankowo[ci elektronicznej, bezpBatne przeszkolenie osb wyznaczonych przez zamawiajcego oraz mo|liwo[ jednoczesnego funkcjonowania systemu na wielu stanowiskach; w przypadku awarii uniemo|liwiajcej wysyBanie przeleww w formie elektronicznej bank umo|liwi bezpBatne wykonanie przeleww w formie papierowej, b) kwartalna kapitalizacja odsetek od [rodkw gromadzonych na bie|cych (wydatkowych) rachunkach bankowych jednostek organizacyjnych, rachunku bud|etu Gminy oraz jej rachunku depozytw, ostatniego dnia miesica koDczcego kwartaB, c) wykonawca posiada oddziaB, fili lub punkt kasowy z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki w miejscowo[ci So[nicowice; w przypadku nie posiadania przez wykonawc oddziaBu/placwki poBo|onej w miejscowo[ci So[nicowice wykonawca zobowi|e si (w przypadku wyboru jego oferty) do otwarcia w terminie jednego miesica od podpisania umowy oddziaBu, filii lub punktu kasowego z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki, czynnego przez okres obowizywania umowy, a tak|e zagwarantowa wykonywanie wszelkich czynno[ci zwizanych z obsBug bankow Zamawiajcego, w tym rwnie| zawieranie umw, podpisywanie aneksw itp., d) Zamawiajcy nie dopuszcza mo|liwo[ci pobierania opBat z tytuBu: - wydawania opinii bankowych na wniosek zamawiajcego i obsBugiwanych jednostek, - zmiany karty wzorw podpisw, - dodatkowych opBat abonamentowych i innych z tytuBu obsBugi systemu bankowo[ci elektronicznej, - dodatkowych opBat za czynno[ci zwizane z identyfikacj pBatno[ci masowych, ktre ponosz mieszkaDcy, - potwierdzenia sald, - generowania wycigw bankowych, - otwarcia lokat terminowych, - likwidacji rachunku, - kosztw administracyjnych z tytuBu rozpatrzenia wniosku oraz z tytuBu udzielenia kredytu, - kosztw administracyjnych z tytuBu nie korzystania w peBni z kredytu. Oferta powinna obejmowa caBo[ zamwienia. III. Termin wykonania zamwienia: Termin wykonania zamwienia od dnia podpisania umowy nie wcze[niej jednak ni| od 1 kwietnia 2020 r. do 31 grudnia 2022 r. IV. Warunki stawiane oferentom. O udzielenie zamwienia mog ubiega si Wykonawcy, ktrzy: 1) posiadaj uprawnienia do wykonywania okre[lonej dziaBalno[ci lub czynno[ci, je|eli ustawy nakBadaj obowizek posiadania takich uprawnieD - speBniaj wymagania zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.), 2) dysponuj odpowiednim potencjaBem technicznym i osobowym  posiadaj oddziaB, fili lub punkt kasowy z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki w miejscowo[ci So[nicowice lub zobowi| si do otwarcia (w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy) oddziaBu, filii lub punktu kasowego z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki w miejscowo[ci So[nicowice na terenie miejscowo[ci So[nicowice. V. Wykaz o[wiadczeD i dokumentw, jakie maj dostarczy Wykonawcy w celu potwierdzenia speBnienia warunkw udziaBu w postpowaniu: Na ofert skBadaj si nastpujce dokumenty i zaBczniki: 1) Formularz ofertowy  wypeBniony i podpisany przez wykonawc (zaBcznik nr 1 do zapytania), 2) FTVX @ B N n p ðsdsVGVGVhVSOJQJ]^JnHtHhVSOJQJ^JnHtHhVS5OJQJ^JnHtH!hVS5OJPJQJ^JnHtH!hVS6OJPJQJ^JnHtH hnhVS'hnhVS6OJPJQJ^JnHtH$hnhVSOJPJQJ^JnHtH'hVSB* OJPJQJ^JnHphtH)hVS5CJOJPJQJ^JaJnHtHhVShVSOJPJQJ^JnHtHVX B p  jHJ^ $d`a$ $da$ $da$dp  : < hjFHѮͣѓщ͉zlRA!hVS5OJPJQJ^JnHtH2hVSOJPJQJ\^JfHnHq tHhVSOJQJ^JnHtHhVSOJQJ]^JnHtHhVSOJQJ^JhVS0JOOJQJ^JnHtHjhVSU&hVS0JOOJQJ^JmH nHsH tHjhVSUhVSjhVSU%hVSOJQJ]^JmH nHsH tH%hVSOJQJ]^JmHnHsHtHHJbd   PR|~8:DF`TV(*.2ۺ۪۪۪۪۪۪ۚۚ'hVSB* OJPJQJ^JnHphtHhVShVSOJPJQJ^JnHtHhnOJPJQJ^JnHtH hnhn hnhVS$hnh'OJPJQJ^JnHtH$hnhVSOJPJQJ^JnHtH!hVS5OJPJQJ^JnHtH1JdfR~:FV*2D$nd^na$gd' $nd^na$$d<<^`a$gdnd^`gdn & Fdd $ & Fda$2BDF !"!x!"6#8#|###`$b$$$L%N%%%&&''f)h))x*z***T+V+++, ,,,,,:-<---<.>...l/n/1N2P244779999:žžžžžžžžžžŧžž,hnhVSCJOJPJQJ^JaJnHtH hnhVS$hnhVSOJPJQJ^JnHtHhVShVSOJPJQJ^JnHtHh'h'OJPJQJ^JnHtHBD"!$!8#:##b$$N%%&''h)j)z**V++ ,,, $da$ $ & Fda$d $nd^na$,<-->...n/P24990:p:0;<.<t<<<=&>(>> $nd^na$ $ & Fda$d $d^a$:.:0:n:p:.;0;;<,<.<r<t<<<<<==$>&>~>>>>>?????@x@z@@AABBBBCEEEEFFF8G:GGGH\\\ǴǭǴU hnhn*hnhVS6OJPJQJ]^JnHtH hnhVS$hnhVSOJPJQJ^JnHtH'hnhVS5OJPJQJ^JnHtH!hVS5OJPJQJ^JnHtHhVShVSOJPJQJ^JnHtH8>>>???@z@ABCEEEFF:GG\]aRbbHc $d^a$ $d^a$ $nd^na$ $da$ormularz cenowy - wypeBniony i podpisany przez wykonawc (zaBcznik nr 2 do zapytania), 3) O[wiadczenie Wykonawcy o speBnianiu warunkw udziaBu w postpowaniu (zaBcznik nr 3 do zapytania), 4) O[wiadczenie o posiadaniu oddziaBu, filii lub punktu kasowego z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki w miejscowo[ci So[nicowice lub zobowizanie otwarcia (w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy) oddziaBu, filii lub punktu kasowego w miejscowo[ci So[nicowice z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki - wraz z o[wiadczeniem, |e placwka bdzie funkcjonowa przez caBy okres obowizywania umowy (zaBcznik nr 4 do zapytania), 5) Dokument potwierdzajcy posiadanie uprawnieD do wykonywania czynno[ci bankowych wydane na podstawie przepisw ustawy Prawo bankowe (zaBcznik nr 4 do Zapytania), 6) Proponowany projekt umowy, uwzgldniajcy wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym, 7) peBnomocnictwo (je|eli dotyczy). Dokumenty o ktrych mowa powy|ej, mog by zBo|one w formie oryginaBw lub kserokopii po[wiadczonych za zgodno[ z oryginaBem przez osob podpisujca ofert. VI. Przygotowanie oferty oraz termin i miejsce skBadania ofert. 1. Oferta powinna by sporzdzona w formie pisemnej, w jzyku polskim oraz podpisana przez uprawnionego (uprawnionych) do skBadania o[wiadczeD woli przedstawiciela oferenta. 2. Wszystkie strony oferty powinny by ponumerowane i parafowane przez osob podpisujc ofert. 3. Ka|dy oferent mo|e zBo|y tylko jedn ofert. 4. Wszelkie poprawki i zmiany w tre[ci oferty i zaBcznikach musz by parafowane przez osob podpisujc ofert. 5. Upowa|nienie osb do podpisania oferty musi bezpo[rednio wynika z zapisw w odpowiednich rejestrach. W przeciwnym wypadku do oferty nale|y doBczy stosowne peBnomocnictwo w formie oryginaBu lub kserokopii potwierdzonej za zgodno[ z oryginaBem przez notariusza. 6. Wszelkie koszty z przygotowaniem oferty ponosi oferent. 7. Ofert nale|y zBo|y za po[rednictwem domeny platforma zakupowa.pl w terminie do 19 marca 2020 roku do godz. 11:00. 8. Oferty, ktre wpByn do zamawiajcego po wyznaczonym terminie skBadania ofert nie bd rozpatrywane. 9. Otwarcie ofert nastpi w dniu 19 marca 2020 roku o godz. 11:15. VII. Opis kryteriw, ktrymi Zamawiajcy bdzie si kierowaB przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriw i sposobu oceny ofert. 1. Kryteria oceny ofert  zamawiajcy uzna oferty za speBniajce wymagania i przyjmie do szczeglnego rozpatrywania, je|eli: a) oferta speBnia wymagania okre[lone niniejszym zapytaniu ofertowym, b) oferta zostaBa zBo|ona w okre[lonym przez Zamawiajcego terminie, c) wykonawca przedstawiB ofert zgodn co do tre[ci z wymaganiami Zamawiajcego. 2. Kryteria oceny ofert  stosowanie matematycznych obliczeD przy ocenie ofert, stanowi podstawow zasad oceny ofert, ktre oceniane bd w odniesieniu do najkorzystniejszych warunkw przedstawionych przez wykonawcw w zakresie ka|dego kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln ilo[ punktw ustalon w poni|szym opisie, pozostaBe bd oceniane odpowiednio  proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybr oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriw i ustalonej punktacji. Punktacja: 0  100 (100%=100 pkt). 4. Opis sposobu obliczenia ceny oferty. 1) W celu obliczenia ceny ofertowej (Co) dla potrzeb wyboru najkorzystniejszej oferty nale|y wypeBni  Formularz cenowy (zaBcznik nr 2). 2) Okre[lona przez Wykonawc miesiczna opBata ryczaBtowa za obsBug bankow: - obejmuje caBo[ usBug przewidzianych do wykonania zgodnie z warunkami okre[lonymi w zapytaniu ofertowym, - musi zawiera wszystkie koszty zwizane z realizacj usBugi wynikajce z niniejszego zapytania ofertowego, - mo|e by tylko jedna, - nie ulega zmianie przez okres realizacji przedmiotu zamwienia. 3) Koszty odsetek od kredytu w rachunku bie|cym nale|y obliczy przy zaBo|eniu, |e Zamawiajcy korzysta z kredytu w kwocie 2.000.000,00 zB przez 120 dni w okresie 1 roku. 4) Obliczenia dokonywane bd z dokBadno[ci do dwch miejsc po przecinku. 5) Rozliczenia midzy Zamawiajcym a Wykonawc bd prowadzone w PLN. 5. Przy wyborze oferty Zamawiajcy kierowaB si bdzie nastpujcymi kryteriami: 1) cena - 85% 2) wysoko[ oprocentowania ewentualnego kredytu w rachunku bie|cym na pokrycie wystpujcego w cigu roku niedoboru bud|etu  5 % 2) wysoko[ oprocentowania [rodkw pieni|nych gromadzonych na rachunkach bie|cych - 10% Maksymalna ilo[ punktw jak mo|e otrzyma oferta wynosi 100 pkt. Wybrana zostanie oferta, ktra otrzyma najwiksz ilo[ punktw obliczon w sposb nastpujcy: P = 85% x Co + 5% x Ko + 10% x Po gdzie: Co  ilo[ punktw za cen oferty liczonych wedBug wzoru: cena najni|sza -------------------------- x 85 maksymalnie 85 pkt cena badanej oferty Ko  ilo[ punktw za wysoko[ oprocentowania ewentualnego kredytu w rachunku bie|cym a pokrycie wystpujcego w cigu roku niedoboru bud|etu liczonych wedBug wzoru: najni|sza stopa procentowa -------------------------------------------- x 5 maksymalnie 5 pkt stopa procentowa badanej oferty maksymalnie 5 pkt. Po  ilo[ punktw za wysoko[ oprocentowania [rodkw na rachunkach bie|cych liczonych wedBug wzoru: stopa procentowa badanej oferty ------------------------------------------ x 10 maksymalnie 10 pkt najwy|sza stopa procentowa W wyniku postpowania Zamawiajcy udzieli zamwienia Wykonawcy, ktrego oferta speBnia wymagania okre[lone w zapytaniu ofertowym, warunki zamwienia oraz zostaBa uznana za najkorzystniejsz, wedBug przyjtych kryteriw ceny ofert. Oferta wykonawcy, ktra nie speBnia wymagaD okre[lonych w niniejszym zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona. VIII. Termin zwizania ofert  30 dni od terminu skBadania ofert. IX. Rozstrzygnicie postpowania i zlecenie realizacji zamwienia. Wybr najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwBocznie. Informacja o wyniku postpowania zostanie przekazana pisemnie wszystkim wykonawcom, ktrzy zBo|yli oferty w postpowaniu oraz umieszczona na stronie/platformie platforma zakupowa.pl Z przeprowadzonego postpowania Zamawiajcy sporzdzi protokB. NiezwBocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawc. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyBonionego Wykonawc, dopuszcza si mo|liwo[ zawarcia przez Zamawiajcego umowy z wykonawc, ktrego oferta zostaBa oceniona jako kolejna najbardziej korzystna. Zamawiajcy ma prawo do wezwaD o wyja[nienia zaoferowanej ceny oraz zamknicia postpowania bez podawania przyczyny i wybrania ktrejkolwiek z ofert. X. Informacja o sposobie porozumiewania si Zamawiajcego z Wykonawcami. Osoby ze strony zamawiajcego upowa|nione do kontaktowania si z wykonawcami: - w sprawach merytorycznych: Inspektor Mariola Bednarczyk, tel. (32) 238 71 91, wew. 323 - w sprawach proceduralnych: Inspektor Dominika Magiera, tel. (32) 238 71 91 , wew. 326. XI. Informacje w sprawie danych osobowych Klauzula RODO .& & & & & & & & & .. .& & & & & & & & & & w tym miejscu zamie[ci klauzul dot. obowizku informacyjnego RODO XII. ZaBczniki Formularz ofertowy, Formularz cenowy, O[wiadczenie Wykonawcy o speBnianiu warunkw udziaBu w postpowaniu, O[wiadczenie o posiadaniu oddziaBu, filii lub punktu kasowego z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki w miejscowo[ci So[nicowice lub zobowizanie otwarcia (w terminie 1 m-ca od dnia podpisania umowy) oddziaBu, filii lub punktu kasowego w miejscowo[ci So[nicowice z mo|liwo[ci dokonywania wpBat i wypBat gotwki - wraz z o[wiadczeniem, |e placwka bdzie funkcjonowa przez caBy okres obowizywania umowy. Kierownik Zamawiajcego Burmistrz So[nicowic /-/ Leszek KoBodziej      PAGE 2 \]]aaPbRbbbFcJc\ddddee edfff&g(gggnhphjjjj^kkkkkklllBmDmHmNmPmvm־櫔Ҁҫp־hnOJPJQJ^JnHtH'hVS5>*OJPJQJ\^JnHtH-hVS5B* OJPJQJ\^JnHphptH$hVS5OJPJQJ\^JnHtH'hnhVS5OJPJQJ^JnHtHhVShVSOJPJQJ^JnHtH hnhVS$hnhVSOJPJQJ^JnHtH,HcJcdde eff(ggphjjkklDmFmHmJmLmNmPmtnvnpo nd^n $da$ $nd^na$vmrntnvnnopooopp(q*qsslunuuuvvwwwwxxfyhyyyzzr{t{| |||6}8}R}T}X~Z~df46TVā@BxzBDjl:<|~hnhnOJPJQJ^JnHtHhVSOJPJQJ^JnHtHhVS!hVS5OJPJQJ^JnHtHNpoop*qsnuuvwwxhyyzt{ ||8}T}Z~ $d^a$$d^`a$ $nd^na$ $d^a$fh68VāBDzDFlnd $da$ $d^a$np<>~>@BDz|x~ $ & Fda$ $da$d<>BDFxz|Ƌȋvxٿٿ٫ٿففjWPWWP hohVS$hohVSOJPJQJ^JnHtH-hn5B* OJPJQJ\^JnHphptH'hVSB* OJPJQJ^JnHphtH*hnhVS5OJPJQJ\^JnHtH'hnhVS5OJPJQJ^JnHtH hnhVS$hnh'OJPJQJ^JnHtH$hnhVSOJPJQJ^JnHtHhVShVSOJPJQJ^JnHtH|~̑Αܒޒԓ֓ؓړ$&$&0XZ\jѾѤ䔂xpjh=vUhVSOJQJ^J"hVSCJOJPJQJaJnHtHhVSOJPJQJ^JnHtH$hohVSOJPJQJ^JnHtH hohn$hohnOJPJQJ^JnHtH$hohVSOJPJQJ^JnHtH hohVS'hohVS5OJPJQJ^JnHtH,~Αޒ֓ړ& d^ ` $ & Fda$d $da$&Z\˜Ęd d^ `d^`ĘƘҘԘؘ֘hVSOJQJ^Jh$EmHnHuhVSjhVSUjh=vUh=vĘژܘޘcc$a$,1h. A!"#$% DyK yK 2mailto:um@sosnicowice.plDyK yK 6http://www.sosnicowice.pl/^g 666666666vvvvvvvvv66666686666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtHb`b Normalnyd*$(CJOJPJQJ_HaJmHnHsHtHJA J Domy[lna czcionka akapituTiT 0 Standardowy :V 44 la ,k , 0 Bez listy */* WW8Num1z0*/* WW8Num1z1*/* WW8Num1z2*/!* WW8Num1z3*/1* WW8Num1z4*/A* WW8Num1z5*/Q* WW8Num1z6*/a* WW8Num1z7*/q* WW8Num1z82/2 WW8Num2z0CJo(*/* WW8Num2z1*/* WW8Num2z2*/* WW8Num2z3*/* WW8Num2z4*/* WW8Num2z5*/* WW8Num2z6*/* WW8Num2z7*/* WW8Num2z82/2 WW8Num3z0CJo(*/!* WW8Num3z1*/1* WW8Num3z2*/A* WW8Num3z3*/Q* WW8Num3z4*/a* WW8Num3z5*/q* WW8Num3z6*/* WW8Num3z7*/* WW8Num3z82/2 WW8Num4z0CJo(*/* WW8Num4z1*/* WW8Num4z2*/* WW8Num4z3*/* WW8Num4z4*/* WW8Num4z5*/* WW8Num4z6*/* WW8Num4z7*/!* WW8Num4z8*/1* WW8Num5z0*/A* WW8Num5z1*/Q* WW8Num5z2*/a* WW8Num5z3*/q* WW8Num5z4*/* WW8Num5z5*/* WW8Num5z6*/* WW8Num5z7*/* WW8Num5z86/6 WW8Num6z0 CJaJo(*/* WW8Num6z1*/* WW8Num6z2*/* WW8Num6z3*/* WW8Num6z4*/* WW8Num6z5*/!* WW8Num6z6*/1* WW8Num6z7*/A* WW8Num6z8>/Q> WW8Num7z0OJPJQJ^JtH*/a* WW8Num7z1*/q* WW8Num7z2*/* WW8Num7z3*/* WW8Num7z4*/* WW8Num7z5*/* WW8Num7z6*/* WW8Num7z7*/* WW8Num7z8L/L Domy[lna czcionka akapitu18U`8 HiperBcze >*B*phBV B U|yteHiperBcze >*B* ph4W 4  Pogrubienie5\P/!P OdwoBanie do komentarza1CJaJB/1B Tekst komentarza ZnakH/AH Temat komentarza Znak5\L/QL Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJ:/a: NagBwek ZnakCJaJ6/q6 Stopka ZnakCJaJ6/6 Znaki numeracjiRR NagBwek1 Yx$OJQJCJPJ^JaJJBJ Tekst podstawowyZd */* Lista[^JH"H Legenda \xx $CJ6^JaJ]00 Indeks] $^J```  Bez odstpw^*$(CJOJPJQJ_HaJmHnHsHtHNN Tekst komentarza1_CJmHsHaJBjB Temat komentarza`5\\\ Tekst dymkaadOJQJCJmHsH^JaJ@"@ NagBwek b p#mHsH< @2< Stopka c p#mHsH@B@ Zawarto[ tabelid $JARJ NagBwek tabeli e$a$ $5\@b@ n Akapit z list f^PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] s> p H2:\vm$&'),MOSTWJD,>Hcpon~Ę%(*+-NPQRUVXMts>XX !8@0(  B S  ?_b8M KNbe !%,,223445U>U>V>V>X>Y>Y>[>\>^>_>a>b>l>q>t>M   ((((11U>U>V>V>Y>Y>b>l>t> ^`CJaJo(.^`OJQJPJnHtH^J.^`.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`.^`)88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`.^`^`^`^`^`^`^`^`^`WW8Num6WW8Num7$E=vnVS'oV>X>@U>U>U>U>| s>pppppp,p2p<pBp\Unknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7..{$ Calibri5. .[`)TahomaS&Liberation SansArialG. P<*Microsoft YaHeig.  Lucida SansLucida Sans UnicodeA$BCambria Math"hjsgRGRGOo5qo5q07>7>3QP'!xxZPU 271 R_Puchalainformatyk@sosnicowice.pl      Oh+'0  4 @ L Xdlt|ZPU 271 R_PuchalaNormalinformatyk@sosnicowice.pl3Microsoft Office Word@B @@|m@,o5՜.+,D՜.+,< hp   Microsoftq7> ZPU 271 Tytu  8@ _PID_HLINKSA d~http://www.sosnicowice.pl/O]cmailto:um@sosnicowice.plO  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXY[\]^_`acdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}Root Entry F@Data Z1Tableb7WordDocument .SummaryInformation(~DocumentSummaryInformation8MsoDataStoreX4GAEVH3ULQ==2Item  PropertiesUCompObj    F0Dokument programu Microsoft Office Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q