ࡱ; n m  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijkloRoot Entry  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABDEFHIJK  FMicrosoft Word-Dokument MSWordDocWord.Document.89q) [vvNormal#dh$a$1$*$9DA$3B*OJQJCJmHsHKHPJnHtH^JaJ_H66 NagBwek 2@&$CJ5<<Default Paragraph FontRRNagBwek 2 Znak#OJQJCJ5PJnHtH^JaJZZTekst podstawowy Znak OJQJCJPJnHtH^JaJ^!^Tekst podstawowy 2 Znak OJQJCJPJnHtH^JaJh1hTekst podstawowy wcity Znak OJQJCJPJnHtH^JaJVAVAkapit z list Znak OJQJmHsHPJnHtH^JFQF NagBwek ZnakOJQJPJnHtH^JaJBaB Stopka ZnakOJQJPJnHtH^JaJPqPTekst dymka Znak OJ QJ CJPJnHtH^J aJTTNagBwek Znak1(OJQJCJmHsHPJnHtH^JaJDDDomy[lna czcionka akapitu2HHNagBwek x$OJ QJ CJPJ ^JaJ0B0 Tre[ tekstuCJ"/"Lista^J>">Podpis xx $CJ6^JaJ]((Indeks $^J22GBwka i stopka22GBwka d p#@@caption !xx $CJ6^JaJ]0"0 Body Text 2"$a$NC2NWcicie tre[ci tekstu#^]`CJxBxDefault$$a$1$*$9DA$9B*phOJQJCJmHsHKHPJnHtH^JaJ_HpRpList Paragraph&%d*$5$9D^]`OJQJmHsHnHtHaJFbFStyle24&d1$5$9DOJQJCJ^JaJ2 r2Stopka'd p#FF Balloon Text(dOJ QJ CJ^J aJ[MF=hRSTUV!.QhF WXYZ[\]^__GoBack__DdeLink__9436_1552679068YH'SMYR'SM[M[MPGTimes New Roman5Symbol3&ArialiLiberation SerifTimes New Roman7CalibriGTimes New RomanGTimes New Roman)3Arial7ArialMT5Tahoma5TahomaSLiberation SansArialGMicrosoft YaHei?Lucida Sans3ArialBhL'b L uu L uug 0 0Oh+'0HP ` l x Normal13@PD#@@MK@0CSPK@0CSP՜.+,D՜.+,M 0Caolan80 ASMRW NNNb8,L  L^ r ~ b ~ ZaBcznik nr 4 do SWZ PROJEKT UMOWY NR ZP/3/24 Cz[ nr & & & Zawarta w dniu & & & & & & & & & & & & & . roku, pomidzy: & & & & & & & & & & & & & & & & & ., z siedzib w & & & & & & & & & & .przy ul.& & & & & & & & & & & & & & & , NIP: & & & & & & & & & & ., REGON: & & & & & & & & & ., KRS & & & & & & & & & & & reprezentowan przez: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & ., zwan w dalszej cz[ci umowy  Zamawiajcym , a & & & & & & & & & & & & & & . z siedzib w & & & & & & & & & & & & . przy ul. & & & & & & & & & & & & & & & , NIP: & & & & & & & & & & & & , REGON:& & & & & & & & & & & , KRS & & & & & & & & & & & & reprezentowan przez: & & & & & & & & & & & & & & & & & & , zwanym(-) w dalszej cz[ci umowy  Wykonawc , Bcznie zwanymi  Stronami o nastpujcej tre[ci: Umowa zostaBa zawarta w wyniku wyboru Wykonawcy wpostpowaniu o udzielenie zamwienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze[nia 2019 roku Prawo zamwieD publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 ze zmianami). 1 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa przez Wykonawc, na ka|dorazowe zamwienie Zamawiajcego asortymentu wyszczeglnionego w cz[ci nr & . zaBcznika nr 1 do Specyfikacji Warunkw Zamwienia, dalej:  swz , postpowania prowadzonego pod nazw Sukcesywna dostawa drobnego sprztu medycznego do Pracowni Endoskopii Szpitala Zredzkiego Serca Jezusowego spBka z ograniczon odpowiedzialno[ci wedBug cen jednostkowych podanych przez Wykonawc w formularzu asortymentowym, stanowicym zaBcznik do umowy. 2. Integraln cz[ umowy stanowi dokumentacja z postpowania o udzielenie zamwienia publicznego, o ktrym mowa w ust. 1 oraz oferta Wykonawcy. 3. Wykonawca o[wiadcza, |e przedmiot umowy, okre[lony w ust. 1, zostaB dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem wa|ne dokumenty stwierdzajce dopuszczenie do stosowania w podmiotach leczniczych na terytorium RP. 4. Wykonawca o[wiadcza, |e asortyment skBadajcy si na przedmiot zamwienia, ktry jest wyrobem medycznym speBnia wszystkie wymagania okre[lone przepisami prawa, w szczeglno[ci ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2 1. Wykonawca realizuje niniejsz umow z najwy|sz staranno[ci, przy uwzgldnieniu profesjonalnego charakteru prowadzonej dziaBalno[ci. 2. Wykonawca dostarcza Zamawiajcemu przedmiot umowy na wBasny koszt i za pomoc wBasnych [rodkw transportu. 3. Zakres zobowizania Wykonawcy jest to|samy z ofert zBo|on w postpowaniu o udzielenie zamwienia publicznego i warunkami tego postpowania. 4. Wykonawca, w przypadku zatrudnienia podwykonawcw, ponosi odpowiedzialno[ za niewykonanie lub nienale|yte wykonanie przedmiotu umowy, le|ce po stronie podwykonawcw. 3 1. Na ka|dym pojedynczym egzemplarzu oferowanego wyrobu, a tak|e na opakowaniu zbiorczym musi znajdowa si etykieta handlowa sporzdzona w jzyku polskim, zawierajca informacje wymagane przez aktualnie obowizujce przepisy prawa. 2. Zamawiajcy zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bdz jednorazowych promocji iobni|ek cen na dany asortyment. 3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowizuje si do przedstawienia na ka|de |danie Zamawiajcego dokumentw dotyczcych dostarczanego asortymentu, a w szczeglno[ci: katalogw, kart technicznych, certyfikatw zgodno[ci/deklaracji zgodno[ci, dotyczcych przedmiotu zamwienia. 4 1. Dostawy asortymentu, okre[lonego w 1 umowy odbywa si bd partiami, zgodnie zzamwieniami skBadanymi przez Zamawiajcego poczt elektroniczn na adres: & & & & & & & & ..& . 2. Termin dostawy poszczeglnych partii asortymentu ustala si w cigu dwch kolejnych dni roboczych, nastpujcych po dniu, w ktrym Zamawiajcy zBo|yB zamwienie, w godzinach 8.00  13:00. 3. Wykonawca jest zobowizany przekaza przedmiot zamwienia bezpo[rednio do pomieszczeD Pracowni Endoskopii Zredzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. 4. Za dni robocze Strony przyjmuj dni od poniedziaBku do pitku, z wyBczeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5 1. Je|eli podczas odbioru przedmiotu umowy Zamawiajcy stwierdzi, |e jest on obarczony wadami, w tym |e dostarczony przedmiot umowy jest niezgodny z ofert Wykonawcy lub zBo|onym zamwieniem, Zamawiajcy odmwi jego odbioru w caBo[ci lub cz[ci i sporzdzi protokB reklamacyjny zawierajcy przyczyny odmowy odbioru. Wykonawca dokona wymiany przedmiotu umowy obarczonego wadami na swj koszt i ryzyko w cigu trzech dni roboczych nastpujcych po dniu przekazania Wykonawcy protokoBu reklamacyjnego, w godzinach 8.00-13.00. 2. ProtokB reklamacyjny, o ktrym mowa w ust. 1 sporzdzony zostanie przez Zamawiajcego nie pzniej ni| w cigu dwch dni roboczych, nastpujcych po dniu dostawy przedmiotu umowy do Pracowni Endoskopii. 6 1. Z tytuBu wykonania niniejszej umowy, Zamawiajcy zapBaci Wykonawcy wynagrodzenie do maksymalnej wysoko[ci & & ... zB netto (sBownie: & & & & & & & .) powikszone oobowizujcy podatek VAT, tj. & & & & & & & & . zB brutto (sBownie: & & & ..), zgodnie z tre[ci formularza ofertowego Wykonawcy. 2. Strony ustalaj cen jednostkow poszczeglnego asortymentu zgodn z tre[ci formularza asortymentowego stanowicego zaBcznik do umowy. 3. Zamawiajcy zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilo[ci zamawianego asortymentu wstosunku do ilo[ci okre[lonych w formularzu asortymentowym. Z tego tytuBu Wykonawcy nie bd przysBugiwaBy |adne roszczenia. Jednocze[nie Zamawiajcy deklaruje, |e zakupi asortyment o warto[ci minimum 60 % wynagrodzenia, o ktrym mowa w ust. 1. Jest to zakres podstawowy, gwarantowany zamwienia. Z kolei dostawy o warto[ci 40 % wynagrodzenia, o ktrym mowa w ust. 1 objte s prawem opcji. Zamawiajcy skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upBywem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawc, w sytuacji zwikszonego zapotrzebowania na przedmiot zamwienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiajcy ka|dorazowo bdzie informowaB Wykonawc skBadajc zamwienie zgodnie z warunkami okre[lonymi w 4 ust. 1 umowy. 4. Zaoferowane ceny zawieraj wszystkie koszty zwizane z wykonaniem zamwienia w tym dostawy do Zamawiajcego. 5. W przypadku przej[ciowego braku przedmiotu umowy u Wykonawcy, Zamawiajcy jest uprawniony do realizacji dostawy u innego dostawcy, przy jednoczesnym obci|eniu Wykonawcy r|nic kosztw zakupu przedmiotu umowy u innego dostawcy, a cen zagwarantowan niniejsz umow przez Wykonawc, na co Wykonawca wyra|a swoj zgod. 7 1. Nale|no[ za dostaw przedmiotu zamwienia pBatna bdzie przelewem na numer rachunku bankowego o numerze: & & & & & & ... w terminie 60 dni od dnia dorczenia Zamawiajcemu faktury. 2. Dorczenie faktury VAT Zamawiajcemu odbywa si bdzie zgodnie z BLOZ. Dopuszczalne formy: 1) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawc w 2 egzemplarzach (oryginaB ikopia) oraz dostarczona do Zamawiajcego wraz z dostaw, 2) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu wzamwieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usBugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za po[rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania, 3) w postaci elektronicznej (faktura elektroniczna, format pdf.), zgodnie z art. 106n ustawy dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarw i usBug (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 931 ze zmianami) w postacie elektronicznej, na adres e-mail: & & & & & & & & & & & & & . 3. W przypadku konieczno[ci wystawienia przez Wykonawc faktury lub faktur korygujcych, termin pBatno[ci biegnie od dnia dorczenia Zamawiajcemu ostatniej faktury korygujcej. 4. Za dat zapBaty przyjmuje si dat obci|enia rachunku bankowego Zamawiajcego. 5. Wykonawca nie mo|e wstrzyma dostawy przedmiotu zamwienia z powodu zalegBo[ci pBatniczych Zamawiajcego. 6. W przypadku powstania opznienia w pBatno[ci, dokonywane przez Zamawiajcego spBaty bd zaliczane w pierwszej kolejno[ci na poczet nale|no[ci gBwnej, a dopiero wdalszej kolejno[ci na poczet nale|no[ci ubocznych, a zwBaszcza odsetek. 7. Wykonawca bdzie wystawiaB i dorczaB Zamawiajcemu odrbne noty odsetkowe zzachowaniem przepisw ustawy z dnia 8 marca 2013 r., o przeciwdziaBaniu nadmiernym opznieniom w transakcjach handlowych. 8. Wykonawca o[wiadcza, |e jest czynnym podatnikiem podatku VAT zarejestrowanym wwykazie okre[lonym w art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarw i usBug (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 ze zmianami) zwanej dalej jako ustawa o VAT. 9. Zamawiajcy dokona zapBaty za dostawy i usBugi objte umow wyBcznie zzastosowaniem mechanizmu podzielonej pBatno[ci na rachunek rozliczeniowy wskazany dla Wykonawcy w wykazie podmiotw prowadzonym zgodnie z art. 96b Ustawy o VAT, tzw. biaBa lista. W przypadku wskazania na fakturze VAT, wystawionej zgodnie z art. 96b ust. 4 ustawy o VAT, rachunku rozliczeniowego niewymienionego w wykazie podmiotw (biaBa lista), Zamawiajcy dokona pBatno[ci na inny podany w wykazie podmiotw (biaBa lista) rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, a w przypadku braku rachunku rozliczeniowego w wykazie podmiotw (biaBa lista) na rachunek podany na fakturze VAT z zastosowaniem art. 117ba 3 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z pzn. zm.). 10. Zamawiajcy nie ponosi odpowiedzialno[ci za pBatno[ po terminie okre[lonym w ust. 1 spowodowan brakiem rachunku rozliczeniowego Wykonawcy w wykazie podmiotw prowadzonym zgodnie z art. 96b ustawy o VAT umo|liwiajcego dokonanie pBatno[ci zastosowaniem mechanizmu podzielonej pBatno[ci. 8 Wykonawca, pod rygorem niewa|no[ci, nie mo|e bez pisemnej zgody Zamawiajcego dokona cesji wierzytelno[ci wynikajcych z realizacji zawartej umowy, jak rwnie| nie mo|e dokona innej czynno[ci prawnej majcej na celu zmian wierzyciela. 9 1. Strony postanawiaj, |e obowizujc je form odszkodowania s ni|ej wymienione kary umowne. 2. Wykonawca zapBaci Zamawiajcemu nastpujce kary umowne: 1) za zwBok w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysoko[ci 0,1 % warto[ci brutto dostawy ogBem, ktrej dotyczy zwBoka, za ka|dy kolejny dzieD zwBoki w terminie dostawy, o ktrym mowa w 4 ust. 2 umowy, 2) za zwBok w wymianie reklamowanej partii - w wysoko[ci 1 % warto[ci brutto dostawy ogBem, ktrej dotyczy reklamacja, za ka|dy kolejny rozpoczty dzieD zwBoki w terminie reklamacji, oktrym mowa w 5 ust. 1 umowy, 3) za odstpienie od umowy z powodu okoliczno[ci za ktre odpowiada Wykonawca w wysoko[ci 20% caBkowitej warto[ci brutto umowy. 3. Wykonawca zobowizuje si do zapBacenia kary umownej w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do zapBaty. 4. W razie opznienia w zapBacie Zamawiajcy mo|e potrci kar z dowolnej nale|no[ci przysBugujcej Wykonawcy od Zamawiajcego, na co Wykonawca wyra|a zgod. 5. Strony niezale|nie od kar umownych mog dochodzi, na zasadach oglnych prawa cywilnego, odszkodowania przewy|szajcego zastrze|one kary umowne. 6. Aczna maksymalna wysoko[ kar umownych naBo|ona przez Zamawiajcego nie mo|e przekroczy 40 % wynagrodzenia Wykonawcy okre[lonego w 6 ust. 1 umowy. 10 1. Oprcz przypadkw wymienionych w Kodeksie cywilnym, innych przepisach obowizujcego prawa, Zamawiajcemu przysBuguje prawo odstpienia od umowy w poni|ej opisanych przypadkach: 1) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno[ci powodujcej, |e wykonanie zamwienia nie le|y w interesie publicznym, czego nie mo|na byBo przewidzie w chwili zawarcia umowy; 2) w razie rozwizania firmy Wykonawcy; 3) gdy Wykonawca przerwaB realizacj umowy bez uzasadnionej przyczyny i przerwa trwa dBu|ej ni| 14 dni; 4) gdy Wykonawca realizuje przedmiot zamwienia niezgodnie z postanowieniami okre[lonymi w niniejszej umowie, w szczeglno[ci co do terminu dostawy, miejsca dostawy, speBnienia wymogw dla asortymentu okre[lonych przez Zamawiajcego, po wcze[niejszym dwukrotnym pisemnym wezwaniu do realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2. O[wiadczenie o odstpieniu od umowy powinno nastpi w formie pisemnej pod rygorem niewa|no[ci takiego o[wiadczenia i musi zawiera uzasadnienie. Termin na zBo|enie o[wiadczenia o odstpieniu wynosi 30 dni od powzicia wiadomo[ci o okoliczno[ciach uprawniajcych do odstpienia od umowy a okre[lonych w ust. 1. O[wiadczenie o odstpieniu mo|e zosta zBo|one przez caBy okres wykonywania umowy. 3. Skutki odstpienia od umowy nie dotycz mo|liwo[ci dochodzenia przez Zamawiajcego od Wykonawcy kar umownych, roszczeD odszkodowawczych. 11 Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesicy, od dnia podpisania umowy do dnia & & & & & . 12 1. Zmiany w zawartej umowie bd mogBy by dokonywane na zasadach okre[lonych w art. 455 ustawy Prawo zamwieD publicznych. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamwieD publicznych, Zamawiajcy przewiduje zmiany postanowieD zawartej umowy w nastpujcych przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegajca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 2) dopuszczalne s zmiany postanowieD umowy, ktre wynikaj ze zmiany obowizujcych przepisw, je|eli konieczne bdzie dostosowanie postanowieD umowy do nowego stanu prawnego; 3) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysBugujcego Wykonawcy za realizacj zamwienia w przypadku zmiany powszechnie obowizujcych przepisw, w zakresie stawki podatku od towarw i usBug na przedmiot dostaw; 4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy poprzez jego wydBu|enie, w przypadku niezrealizowania peBnej dostawy asortymentu (zakresu gwarantowanego oraz objtego prawem opcji), w pierwotnym terminie obowizywania umowy; 5) dopuszczalna jest zmiana dotyczca dostarczanego przedmiotu zamwienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastpi wycofanie danego produktu z produkcji, lub jego zmodyfikowanie bdz udoskonalenie, wystpi przej[ciowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej mo|liwo[ci dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu bdcego przedmiotem umowy, pod warunkiem, |e nowa cena nie bdzie wy|sza ni| wskazana w ofercie; okoliczno[ci o ktrych mowa w powy|ej Wykonawca musi pisemnie udokumentowa. 6) dopuszczalna jest zmiana dotyczca cech charakterystycznych dla przedmiotu zamwienia, w tym zmiana nazwy wBasnej produktu, zmiana elementw skBadowych przedmiotu zamwienia na zasadzie ich uzupeBnienia lub wymiany, a tak|e zmiana elementw skBadowych przedmiotu zamwienia na zasadzie ich uzupeBnienia lub wymiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawc lub producenta przedmiot umowy zmodyfikowany bdz udoskonalony, gdy wymaga tego bdzie uzasadniona potrzeba prawidBowej realizacji przez Zamawiajcego zadaD polegajcych na wykonywaniu [wiadczeD dziaBalno[ci podstawowej (statutowej). 2. Wystpienie ktrejkolwiek z wymienionych w ust. 1, okoliczno[ci nie stanowi bezwzgldnego zobowizania do dokonania takich zmian, ani nie stanowi podstawy roszczeD Wykonawcy do ich dokonania. 3. Niezale|nie od zapisw ust. 1, ceny jednostkowe za asortyment, nie mog ulec zmianie na niekorzy[ Zamawiajcego przez okres obowizywania umowy. 13 1. Wykonawca uprawniony jest do |dania zmiany cen jednostkowych asortymentu, o ktrych mowa mowa w 6 ust. 2 umowy. 2. Zmiana, o ktrej mowa w ust. 1, nastpi mo|e w przypadku stwierdzenia wzrostu wskaznika cen towarw i usBug konsumpcyjnych w lipcu 2024 roku (za miesic lipiec 2024), w stosunku do wskaznika cen towarw i usBug konsumpcyjnych w czerwcu 2024 roku (za miesic czerwiec 2024). 3. Wykonawca wystpi mo|e pisemnie z wnioskiem do Zamawiajcego o zmian cen, w terminie 7 dni od dnia publikacji komunikatu prezesa GBwnego Urzdu Statystycznego w sprawie wskaznika cen towarw i usBug konsumpcyjnych w lipcu 2024 roku (za miesic lipiec 2024). 4. W przypadku speBnienia warunkw, opisanych w ust. 2 i 3, wzrost poszczeglnych cen jednostkowych asortymentu nastpi o wzrost wskaznika za miesic lipiec w stosunku do wskaznika za miesic czerwiec, nie wicej jednak ni| o 2 %. 5. Dokonanie zmian waloryzacyjnych cen jednostkowych i w konsekwencji warto[ci umowy wymaga zawarcia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem okre[lonym w 15 ust. 1 umowy. 6. Zmiana cen jednostkowych asortymentu, o ktrych mowa w ust. 1, dotyczy wyBcznie niezrealizowanej cz[ci umowy i obowizuje od 1 sierpnia 2024 roku. 14 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* Zamawiajcy informuje, |e: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Szpital Zredzki Serca Jezusowego Sp. z o. o. z siedzib w Zrodzie Wielkopolskiej przy ul. {wirki i Wigury 10, 63-000 Zroda Wielkopolska. 2. Zamawiajcy wyznaczyB inspektora ochrony danych, ktrym jest Pani Monika GoiDska-Roszyk; e-mail: kancelaria@goinskaroszyk.pl, nr telefonu: 61 285 40 32. 3. Dane osobowe Wykonawcy bd przetwarzane w celu zawarcia z Wykonawc umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbdne do wykonania umowy, ktrej stron jest osoba, ktrej dane dotycz, lub do podjcia dziaBaD na |danie osoby, ktrej dane dotycz, przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbdne do wypeBnienia obowizku prawnego ci|cego na administratorze). 4. W niektrych sytuacjach Zamawiajcy ma prawo przekazywa dane Wykonawcy dalej (je[li jest to konieczne) aby Zamawiajcy mgB wykonywa swoje usBugi. Zamawiajcy mo|e przekazywa dane Wykonawcy w szczeglno[ci nastpujcym odbiorcom: - osobom upowa|nionym przez Zamawiajcego  swoim pracownikom i wspBpracownikom, ktrzy musz mie dostp do danych, aby wykonywa swoje obowizki; - podmiotom przetwarzajcym  ktrym Zamawiajcy zleci czynno[ci przetwarzania danych, - innym odbiorcom danych np. bankom, urzdom skarbowym. 5. Dane Wykonawcy po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla ktrego zostaBy zebrane, o jakim byBa mowa wcze[niej, bd przetwarzane dla celw archiwalnych przez okres zgodny z obowizujcymi u Zamawiajcego przepisami archiwizacyjnymi oraz przez okres niezbdny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiajcego, na podstawie powszechnie obowizujcych przepisw prawa, z uwzgldnieniem okresw przedawnienia roszczeD okre[lonych w powszechnie obowizujcych przepisach prawa. 6. Wykonawca ma prawo zwrci si do Zamawiajcego z |daniem dostpu do swoich danych, ich sprostowania, usunicia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych  zgodnie z obowizujcymi przepisami. 7. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna , |e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Podanie przez Wykonawc danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Wykonawca zobowizany jest do ich podania, a ich niepodanie bdzie skutkowaBo brakiem mo|liwo[ci zawarcia z Wykonawc umowy. Konieczno[ podania danych wynika m.in. ustawy z dnia 29 wrze[nia 1994 r. orachunkowo[ci, ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarw i usBug. * RODO - Rozporzdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osb fizycznych w zwizku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepBywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 15 1. Zmiana postanowieD umowy mo|e nastpi za zgod obu stron wyra|on na pi[mie pod rygorem niewa|no[ci takiej zmiany. 2. WBa[ciwym do rozpoznania sporw wynikBych na tle realizacji niniejszej umowy jest sd wBa[ciwy miejscowo dla siedziby Zamawiajcego. 3. Umow sporzdzono w dwch jednobrzmicych egzemplarzach, po jednym dla ka|dej ze stron. 4. W sprawach nieuregulowanych umow maj zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamwieD publicznych i przepisy Kodeksu cywilnego. W imieniu Zamawiajcego:W imieniu Wykonawcy: ________________________ _________________________ *.VX\^x  . 2  ` *,FN`CJ5aJOJQJ3B*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_HOJQJCJmHsHaJOJQJCJaJOJQJCJaJ_H \ B*phCJmHsH5^JaJ+B*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_HaJCJaJ CJ5aJ CJaJ\3<l~b!!.#$$H%%%&&)**L,v,~,./2n6N799::D;<<==F=ҲҪ҆Ҁyrrjj^J\OJQJ ^JOJQJ CJ^JaJ CJ5aJCJ^JaJOJQJ1B*CJmHsH5KHPJnHtH^JaJ_H\CJ5aJ\ CJaJ\3B*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_HOJQJCJaJCJPJaJ_H CJ5aJOJQJCJmHsHaJOJQJCJaJOJQJ(F=\?`?@@@LABVC0DFG$I&I8I@IIzO|OOOOQRSST U$UVVVVhXlXhY@Z~[\]]N_`aaldghhhhhڻB*phCJaJB*ph5^JOJQJ CJ5aJB*phCJ^JaJ CJ^JaJCJaJaJ\^J\OJQJ,B*phCJKHPJnHtH^JaJ_H\B*phCJ^JaJ_H \B*phCJ^JaJB*ph^JOJQJ3hVi`iklmotq2vZ{| ~~x~~ BNVX؀,.4ʁЁ>@DL ѹѹѹѹѹѡq/0JB*CJmHsHKHPJnHtH^J aJ_H/0JB*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_H/0JB*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_H/0JB*CJmHsHKHPJnHtH^JaJ_H0JCJPJ^JaJB*phCJ5PJ^JaJ\B*phCJaJ CJ5aJCJaJ,jP"֊(NL Ҡҡ֡0468hjln⮩vvnnvnnv5^JOJQJmHsH5KH^J_HOJQJB*phCJaJOJQJ CJ5aJ CJ@aJB*phCJaJCJaJB*phCJ5aJOJQJHB*phCJmHsH5KHfHq PJnHtH^J aJ_H\,B*phCJ5fHq ^J aJ\ CJ^J aJ$,.`z  4  b $a$#####^]7`#^]7`^]j`$a$$a$1$$a$HPb>d!tqqq*$%dh$a$*$^]`%dh*$^]`xm$%dh*$^]`xm$%dh*$^]`xm$%dh*$^]`%dh$a$^]`%dh^]`%dh^]` !!0#$%&&*x,,.p]%dh &^]`%dh$a$ &^]`5$%dh$a$ &^]`%dh &^]`%dh &^]`%dh &^]`%dh*$^]`xm$%dh$a$*$^]`xm$ ./p6P799F;<=^?NABXC2DFGIOQdh dh    # &dh5$  $a$&dh&dh&dhQRSST"UVjXjYBZ[\]]P_`aandgh *$*$&dh$a$    $a$ *$ $a$ hhhhhXibiklmovq4v\{|~~6F dh$a$ dh$a$ dh$a$$a$5$5$$a$*$$a$$a$$a$$a$Fl$؊*PN %dh^]`m$ $a$m$m$%dh$a$1$*$5$9D^]`m$A$ dh$a$5$ dh$a$ dh$a$ Ԡԡ֡2468jln~~\$$If0o# pp44l44lf44&$Ifdh$a$1$*$%dh^]`m$   $a$  ?<0@PBP. A!"#$2P1h0p3P(20\@ AppVersionHyperlinksChangedLinksUpToDate ScaleCrop ShareDoc15.0000 Root Entry FPňG\PCompObjjOle 1TableSummaryInformation(CWordDocument ADocumentSummaryInformation8G@