II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla Gminy Lubenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
271/9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie
zamówienia publicznego na: „Dostawę paliw płynnych dla Gminy Lubenia”. 2
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym
okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: 1) benzynę
bezołowiową Pb 95 w ilości około 2 974 litrów 2) oleju napędowego w
ilości około 39 870 litrów 3) W okresie trwania umowy prognozowane
ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu 3
Warunki zakupu paliwa: 1) Tankowanie do zbiorników pojazdów
samochodowych, 2) Tankowanie do pojemników dostarczonych przez
Zamawiającego 3) Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na
podstawie ewidencji pobranego paliwa potwierdzonego przez wydającego
paliwo i pobierającego paliwo , prowadzonych oddzielnie dla każdego
pojazdu, 4) Możliwe rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na
podstawie kart paliwowych - Wykonawca wystawi bezpłatnie imienne karty
paliwowe na osoby lub pojazdy wyznaczone przez Zamawiającego,
uprawniające do tankowania. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany
ilości kart. 4 Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z
dystrybutora Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. - wykonawca zapewni
Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa we
wskazanej stacji. UWAGA! Ze względu na liczbę tankowania wynikającego z
utrzymania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów i sprzętu będących
własnością Gminy Lubenia, odległość najbliższej stacji paliw od siedziby
Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia nie może być większa niż 10
km. 5 podstawę do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie
obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw oferenta z
dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik cen - upust podany w ofercie. -
Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2 – tygodniowym okresem
rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego
miesiąca). Rozliczenie zakupionego paliwa odbywać się będzie za pomocą
faktur VAT oddzielnie dla każdego pojazdu. 6 Niezależnie od standardów
jakościowych, odnoszących się do istotnych cech przedmiotu zamówienia
określonych w ust. 3, dostawa oleju opałowego musi odpowiadać wymaganiom
określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie
monitorowania i kontroli jakości paliw (Dz. U. z 2019 r. poz. 660 z
późn. zm.). 7 W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę
(konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktur
wystawianych przez pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody
na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum.
Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się
za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność 8
Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z
prawa opcji: 1) Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego
zwiększenia dostaw paliw, których dostawa stanowi przedmiot Umowy. 2)
Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji mają być
realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. 3)
Zakres zamówień, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji
określa na maksymalnym poziomie obejmującym dostawę maksymalnie a. 7 974
litry ON b. 594 litry Pb95 spełniających warunki i parametry określone w
SIWZ. 4) W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość
pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych
prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o
udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. 5) Zamawiający
wymaga, aby wartość wynagrodzenia jednostkowego przysługującego
Wykonawcy z tytułu dostawy (tu i dalej w niniejszym paragrafie - w
rozumieniu Pzp i zgodnie z przedmiotem zamówienia) w tym rabatu
udzielonego w ramach oferty była jednakowa w odniesieniu do zamówienia
podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji. 6) Prawo
opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi
skorzystać w ramach realizacji Umowy. 7) W przypadku nie skorzystania
przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z
prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego
poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu
nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji
albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym
maksymalnego poziomu prawa opcji, 8) Każdorazowo warunkiem uruchomienia
prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego zobowiązujące
Wykonawcę do wykonania uzupełniającego zamówienia w ramach prawa opcji, z
określeniem zakresu – ilości i rodzaju paliwa i terminu realizacji
zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji. 9) Zamawiający jest
uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w
przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie
albo jednokrotnie. 10) Zamawiający najpóźniej w terminie do 20 grudnia
2021 roku złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie w przedmiocie
zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji, na podstawie którego może
udzielić zamówienia obejmującego maksymalny poziom prawa opcji. 11) W
przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia w ramach prawa opcji
nie obejmującego maksymalnego poziomu prawa opcji, przed zakończeniem
realizacji prac objętych zamówieniem złożonym w ramach prawa opcji,
Zamawiający jest uprawniony do złożenia, kolejnych oświadczeń w
przedmiocie dostaw objętych prawem opcji do wyczerpania maksymalnego
poziomu określonego dla prawa opcji. 12) Niezłożenie przez Zamawiającego
pierwszego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, o
którym mowa w ust. 10 niniejszego paragrafu do dnia 20 grudnia 2021 r ,
oznacza rezygnację z udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji. W takim
przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu dostaw
zrealizowanych w ramach zamówienia podstawowego. 13) Bez względu na to,
na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa
opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z
tytułu zrealizowanych dostaw. 14) Wykonawca oświadcza, że zgadza się na
przewidziane niniejszą umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne
roszczenie z tytułu nie udzielenia przez Zamawiającego realizacji prac
objętych prawem opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4